کد خبر : 1731535 | 25 دی 1399 ساعت 20:20 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از هدف اول نقل و انتقالاتی پوچتینو در PSG

گاردین مدعی شد مائوریسیو پوچتینو قصد دارد هر طور که شده دله آلی را به تیمش بیاورد.

رونمایی از هدف اول نقل و انتقالاتی پوچتینو در PSG

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده خط حمله تاتنهام باعث شده ژوزه مورینیو تمایلی به استفاده از دله آلی در ترکیب تیمش در ماه های اخیر نداشته باشد و همین موضوع شایعات را در رابطه با احتمال جدایی ستاره انگلیسی از باشگاه لندنی به اوج خود رسانده است.

 

از طرف دیگر برخی گزارشات حاکی از آن است که باشگاه تاتنهام تمایل چندانی به فروش دله آلی ندارد و معتقد است که این بازیکن می تواند در ادامه فصل خودش را به ژوزه مورینیو اثبات کند و مانند فصول گذشته به یک مهره تاثیرگذار و اصلی در این باشگاه تبدیل شود.

 

 

1562724

 

 

با این وجود بعد از روی کار آمدن مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن گفته شد که این مرد آرژانتینی قصد دارد دوباره با دله آلی همکاری داشته باشد و به همین خاطر از سران PSG درخواست کرده که این بازیکن را به پارک دو پرنس بیاورند. در همین ارتباط گاردین گزارش جدیدی را در این باره منتشر کرده و مدعی شده که پوچتینو به این انتقال اصرار زیادی دارد و می خواهد که ستاره انگلیسی در همین نقل و انتقالات ژانویه به تیمش ملحق شود.

 

گفتنی است ستاره انگلیسی در این فصل بازی‌های زیادی برای تاتنهام انجام نداده و اخیراً در چند مسابقه کم اهمیت توسط ژوزه مورینیو به کار گرفته شد؛ موضوعی که گفته می شود ناراحتی دله آلی را هم در پی داشته و بیش از پیش او را به جدایی ترغیب کرده است.

 

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا باشگاه تاتنهام راضی به جدایی ستاره انگلیسی خود خواهد شد یا او در جمع شاگردانش زوری ماندگار می شود.

دیدگاه‌ها