کد خبر : 1730696 | 21 دی 1399 ساعت 21:50 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه PSG برای تمدید قرارداد با نیمار مشخص شد

به نظر می رسد پاری سن‌ژرمن طی روزهای آینده به شکل رسمی اولین پیشنهاد خود برای تمدید قرارداد با نیمار را به این فوق ستاره برزیلی ارائه خواهد داد.

برنامه PSG برای تمدید قرارداد با نیمار مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات سال 2018 بود که نیمار یکی از پر سر و صدا ترین اتفاقات دنیای فوتبال طی فصول اخیر را رقم زد و با قراردادی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود.

 

اما ستاره برزیلی نتوانست آنطور که انتظار می رفت نمایش های درخشانی را در ترکیب تیم فرانسوی ارائه دهد و حتی طی یک سال گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا شنیده شد. این مسئله در تابستان 2019 به اوج خود رسید اما نهایتاً ستاره برزیلی در PSG ماندگار شد.

 

 

1536237

 

 

نیمار فصل گذشته موفق شد با پاری‌سن‌ژرمن تمام جام‌های داخلی را به دست آورد و به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کند. در واقع به نظر می‌رسد که او حالا اوضاع به مراتب بهتری نسبت به قبل پیدا کرده است؛ تا جایی که گفته می‌شود نیمار حالا خواهان ماندن در جمع پاریسی ها است.

 

در هفته های گذشته شایعات زیادی در رابطه با احتمال تمدید قرارداد نیمار را با PSG مطرح شد. در همین رابطه تله فوت گزارش جدیدی را در این رابطه منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه فرانسوی طی روزهای آینده اولین پیشنهاد رسمی خود را برای تمدید قرارداد با نیمار ارائه خواهد داد. بر این اساس پاری سن ژرمن قصد دارد علاوه بر نیمار قرارداد کیلیان امباپه را هم تمدید کند؛ دو بازیکنی که تا 2022 با PSG قرارداد دارند اما گفته می شود که در حال حاضر اولویت پاریسی ها تمدید با فوق ستاره برزیلی است.

دیدگاه‌ها