کد خبر : 1730649 | 21 دی 1399 ساعت 18:18 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ قرارداد خولن لوپتگی با سویا تمدید شد

خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیایی سویا قرارداد خود را تا سال 2014 با این تیم تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سالهای کابوس وار خولن لوپتگی سپری شده و حالا او روی نیمکت سویا به دوران درخشان گذشته بازگشته است. در آستانه اغاز جام چهانی 2018 بود که توافق خولن لوپتگی با رئال مادرید باعث عصبانیت فدراسیون فوتبال اسپانیا و بازگشت این سرمربی به خانه شد. در ادامه دوران حضور او در رئال مادرید نیز کوتاه بود و شکست با پنج گل مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو، پایان روزهای حضور خولن لوپتگی در این باشگاه را رقم زد.

 

اما او با حضور روی نیمکت سویا تولدی دوباره یافته و حالا این باشگاه آندلسی خبر از تمدید قرارداد خولن لوپتگی تا سال 2024 داد. او اخیرا با برتری سویا مقابل سوسیداد به رکورد 100 امتیاز روی نیمکت این تیم رسید و تنها چند ماه قبل بود که شاگردان خولن لوپتگی با کسب پیروزی مقابل اینتر در فینال لیگ اروپا به عنوان قهرمانی دست یافتند.

 

سویا این فصل بر خلاف فصول گذشته موفق به صعود به دور حذفی لیگ قهرمانان شده و به زودی باید به مصاف دورتموند برود. همچنین سویا در لالیگا نیز در رتبه ششم قرار داشته و عملکرد قابل قبولی داشته است. همه این موارد باعث شده تا سال 2024 شاهد حضور خولن لوپتگی روی نیمکت سویا باشیم.

 

1561242

دیدگاه‌ها