کد خبر : 1730628 | 21 دی 1399 ساعت 17:27 | 57.9K بازدید | 1 دیدگاه

حسرت رئال مادرید؛ او بهترین خرید فصل است (عکس)

اشرف حکیمی، مدافع مراکشی اینتر در ترکیب این تیم در فصل جاری فوق العاده کار کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اشرف حکیمی فصل گذشته در ترکیب دورتموند نمایش درخشانی داشت و هواداران رئال مادرید تصور می کردند تا سالها شاهد حضور یک مدافع راست باکیفت در ترکیب تیم خود هستند، اما پیش از به پایان فصل رسیدن فصل بود که باشگاه ایتر اعلام کرد با رقم 40 میلیون یورو برای خرید اشرف حکیمی با کهکشانی ها به توافق رسیده است. در آن مقطع عنوان شد عدم تمایل به رقابت با دنی کارواخال و احتمال نیمکت نشینی باعث شده اشرف حکیمی چنین تصمیمی بگیرد.

 

عملکرد اشرف حکیمی در چند دیدار ابتدایی فصل در ترکیب اینتر خیلی خوب نبود و ضعف این بازیکن در امور دفاعی باعث بروز انتقاداتی به او نیز شد، اما او در هفته های اخیر به بهترین مدافع راست اروپا تبدیل شده است. امروز اینتر در دیداری مهم برابر رم به تساوی 2-2 رضایت داد، اما گل دوم نراتزوری را اشرف حکیمی با یک ضربه تماشایی به طاق دروازه به ثمر رساند تا یک بار دیگر این مدافع مراکشی در نقش گلزن ظاهر شود.

 

اشرف حکیمی تا اینجای فصل شش بار برای اینتر موفق به گلزنی شده و آخرین بار در فصل منتج به سه گانه مایکون در ترکیب اینتر چنین کارنامه ای به ثبت رسانده بود. احتمالا هواداران رئال مادرید تا سالها حسرت این تصمیم عجیب مدیران این باشگاه و از دست دادن مهره ارزشمند مراکشی را خواهند خورد.

 

1561202

 

1561203

 

1561201

 

1561204

دیدگاه‌ها