کد خبر : 1730240 | 19 دی 1399 ساعت 20:41 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی: نیازی به مداخله من نبود

استفانو پیولی، سرمربی میلان ابراز امیدواری کرد تیمش مقابل تورینو عملکرد خوبی ارائه دهد.

استفانو پیولی: نیازی به مداخله من نبود

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از کسب نتایج درخشان و سپری کردن روند 27 بازی بدون شکست، در دیدار خانگی مقابل یوونتوس مغلوب شد. حالا میلان این هفته در دیدار مقابل دیگر نماینده تورین به مصاف تورینو خواهد رفت و استفانو پیولی در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد شرایط تورینو با مارکو جیامپائولو عوض شده است.

 

استفانو پیولی گفت: "بین مالکیت باشگاه و کادر فنی رابطه خوبی وجود دارد و ما در فصل زمستان کارهای لازم را انجام خواهیم داد. ما نمی توانیم عجله کنیم و در صورت امکان اقدام خواهیم کرد. مشکلاتی وجود دارد، اما بیهوده است که انرژی خود را برای چیزهایی که نمی توانیم کنترل کنیم هدر دهیم. باید به دنبال راه حل باشیم. تیم عملکرد خوبی دارد و ما باید فردا شب به این روند ادامه دهیم.

 

1558969

 

هنگام شکست مقابل یوونتوس نیز شرایط را مانند روزهای پیروزی مدیریت کردیم و نیازی به مداخله من و بالا بردن روحیه بازیکنان یا نبود. ما باید مقاومت کرده و خوب عمل کنیم. اگر تعداد بازیکنان غایب زیاد بود، به طور طبیعی مشکات زیادی داشتیم. اما بازیکنان به زودی برمی گردند و می توانیم از سیستم چرخشی استفاده کنیم.

 

حضور مارکو جیامپائولو روی نیمکت تورینو؟ آنها در آغاز کار با مشکلاتی روبرو بودند، اما وقتی یک سرمربی با افکار جدید می آید، تغییر طبیعی است. تورینو در حال حاضر در شرایط خوبی قرار دارد و این تیم باید مورد احترام قرار گیرد. ما از کیفیت لازم برای ارائه عملکرد خوب مقابل تورینو برخورداریم. حریفان میلان از انگیزه لازم برای کسب پیروزی برخوردارند، اما ما نیز اینگونه هستیم."

دیدگاه‌ها