کد خبر : 1730066 | 18 دی 1399 ساعت 16:45 | 22.6K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش آرتتا به خبر انتقال اوزیل به فنرباغچه

سرمربی آرسنال به صورت ضمنی تاییاد کرد که مسوت اوزیل همین زمستان این تیم را ترک خواهد کرد.

واکنش آرتتا به خبر انتقال اوزیل به فنرباغچه

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل که این فصل نامش در لیست 25 نفره آرسنال قرار داده نشده و حتی یک دقیقه هم برای توپچی‌های لندن بازی نکرده، گفته می‌شود در این پنجره نقل‌وانتقالاتی زمستانی از این تیم جدا خواهد شد.

روز گذشته خبرگزاری "DHA" ترکیه مدعی شد این هافبک آلمانی برای پیوستن به تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه با مسئولان این باشگاه ترکیه‌ای به توافق رسیده و با امضای قراردادی سه و نیم ساله خود را تا سال 2024 به زرد و آبی پوشان استانبول متعهد خواهد کرد.

 

 

1558796

 

 

میکل آرتتا سرمربی تیم فوتبال آرسنال با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی شنبه شب شاگردانش با نیوکاسل در دور سوم جام حذفی انگلیس در خصوص آینده حرفه‌ای هافبک 32 ساله‌اش گفت:« اگر این ماه اتفاقی در این خصوص بیفتد، به این دلیل خواهد بود که این تصمیم هم به سود مسوت و هم به سود باشگاه است. اگر شرایط فراهم باشد، انتقال اوزیل به تیمی دیگر صورت خواهد گرفت، در غیر اینصورت او به حضورش در آرسنال ادامه خواهد داد.»

 

 

1557175

 

 

آرتتا ادامه داد:« ما می‌دانیم که بازیکن خیلی مهمی در اختیار داریم که یکی از بازیکنان کلیدی باشگاه آرسنال در چند سال اخیر بوده اما باید تصمیمی قاطع می‌گرفتیم و من این کار را انجام دادم. عواقب این تصمیم را می‌دانستم و حالا در ماه ژانویه باید تصمیم دیگری درباره آینده اوزیل بگیریم. هر تصمیمی که بگیریم برای ایجاد تعادل در تیم خواهد بود، اتفاقی که به سود تیم باشد.»

دیدگاه‌ها