کد خبر : 1729849 | 17 دی 1399 ساعت 13:58 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

ورود سرمربی جدید آنتورپ با جت شخصی؛

ورکارترن مهره شانس بیرانوند در اروپا؟

شاید برای علاقه مندان و دنبال کنندگان جوان فوتبال نام فرانکی ورکاترن شاید چندان آشنا نباشد اما او ستاره بلژیک در جام جهانی 1986 بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی جدید رویال آنتورپ که یکی از اسطوره های بلژیک به شمار می‌آید، سه روز پیش با جت شخصی رییس انتورپ شرکت کرد تا در نشست معرفی اش شرکت کند. به عنوان سرمربی جدید انتورپ و جانشین ایوان لکو سرمربی قدیمی که به تیم شانگهای SIPG چین پیوسته است.

ورکاترن بخشی از نسل طلایی بلژیک در دهه 1980 محسوب می‌شود که برای اولین بار فوتبال این کشور را به جمع 4 تیم جام جهانی رساندند، اتفاقی که در دهه های بعدی با ظهور نسل دیگری از ستارگان تکرار شد. او پیش از حضور در انتورپ سرمربی اندرلخت بوده و پس از اخراج از این باشگاه، مدتی با حالت شبیه به قهر روسیه شده بود.

 

ورکارتن در این باره توضیح داد: من برای یک چالش جدید آماده بودم اما این پیشنهاد باید انتظارات من را برآورده می‌کرد که رویال آنتورپ یکی از آن ها بود. این چالش جدیدی است که همه چیزش من را برای انجام آن متقاعد کرد. او درباره این که چه کاری انجام خواهد داد، اینطور گفت: من میراث ایوان لکو را دور نمی‌ریزم و همه چیزهای خوب او را ادامه می‌دهم. این صحیح نیست که هرچه لکو انجام داده را دور بریزم، چون اینجا چیزهایی وجود داشته و ایده های خوبی. البته شما به عنوان سرمربی تغییراتی خواهید داشت؛ چه دفاعی و چه هجومی. مهم این است که انتورپ باید پیشرفت کنند.

 

1560061

 

1560059

 

1560060

 

برای ایرانیان علاقه مند فوتبال البته نحوه تعامل با دروازه بان های تیم است؛ دروازه بان هایی که یکی از آن ها گلر شماره یک تیم ملی علیرضا بیرانوند است که در دوره مربی قبلی تنها در دو بازی فرصت خودنمایی پیدا کرد. باید دید بوتز بخشی از میراث دور نینداختنی لکوست یا سرمربی جدید بلژیکی با نگاه جدیدش بیرانوند را به قفس توری تیم سرخپوش ژوپیر لیگ انتقال خواهد داد.

دیدگاه‌ها