کد خبر : 1726575 | 30 آذر 1399 ساعت 18:22 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلاد پایه‌گذار شکست کلوب بروژ شد؛

فرار برق‌آسا محمدی برای گل ۳ امتیازی

ملی‌پوش ایرانی خنت تاثیرگذاری مستقیم در پیروزی ارزشمند تیمش مقابل کلوب بروژ داشت.

 فرار برق‌آسا محمدی برای گل ۳ امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال خنت که مثل همیشه میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۱۶ امروز در استادیوم یان بریدل به مصاف کلوب بروژ صدرنشین رفت.

 

میلاد محمدی که با نمایش موثر خود تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی خنت شده و با وجود برد و باخت‌های تیمش همچنان جایگاه ثابتی دارد، در بازی حساس و خارج از خانه امروز تیمش برابر کلوب بروژ نمایش فوق‌العاده‌ای داشت.

 

 

1555408

 

مدافع چپ ایرانی خنت که فرارهای او در تیم ملی و باشگاهی همواره جلب توجه کرده، در دقیقه ۶۸ دیدار مقابل کلوب بروژ با نفوذ پشت مدافعان حریف و ارسال در عرض زمینی، توپ را به مقابل دروازه خالی فرستاد تا هم‌تیمی‌اش گلزنی کند که قبل از رسیدن توپ به او، این فرصت تبدیل به گل شد.

 

 

1555413

 

 

فدریکو ریکا، مدافع اروگوئه‌ای کلوب بروژ ارسال پای چپ و خطرناک محمدی را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا گل اول خنت به این شکل به ثمر برسد.

 

 

1555410

 

 

کلوب بروژ که در هفت هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک هیچ شکستی نداشته و به دنبال فرار از باخت خانگی مقابل خنت بود، نتوانست تا پایان به گل برسد تا یاران محمدی به سه امتیاز مهم دست پیدا کنند.

 

تیم فوتبال خنت با برتری یک بر صفر مقابل کلوب بروژ، سومین برد متوالی خود را در ژوپیر لیگ بلژیک به دست آورد و با ۲۵ امتیاز به رده هفتم جدول صعود کرد.

 

میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی خنت که حضور کامل در دیدار با کلوب بروژ داشت، در دقیقه ۳۳ دومین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد. او در فصل ۲۱-۲۰۲۰ ژوپیر لیگ روی سه گل تیمش تاثیرگذار مستقیم داشته است.

 

1555411

دیدگاه‌ها