کد خبر : 1726252 | 29 آذر 1399 ساعت 08:55 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ما ستاره ندارد، اما خوب کار می‌کند 

انتظاری: بازی با فولاد شبیه جنگ بود!

هافبک گلزن نفت مسجدسلیمان معتقد است تمام بازیکنان این تیم متحد هستند و ستاره شاخصی بین آنها نیست.

انتظاری: بازی با فولاد شبیه جنگ بود!

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان توانست در یک دیدار حساس فولاد را شکست دهد و باخت هفته قبل مقابل مس را جبران کند. نیما انتظاری درباره این بازی به خبرنگار ما گفت:  ما می‌دانستیم جلوی یکی از بهترین تیم‌های ایران بازی داریم که بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد، ولی ما بعد از یک برد خوب مقابل سپاهان نتیجه غافلگیر کننده ای در رفسنجان داشتیم،آمدیم که در زمین خودمان اعاده حیثیت کنیم و نشان دهیم که تیم قابل احترامی هستیم.

 

او ادامه داد: قبول دارم که کیفیت زمین اینجا خوب نیست، اما در بازی درگیرانه با فولاد که شبیه به جنگ بود توانستیم سربلند بیرون بیاییم.

این بازیکن که عملکرد خوبی مقابل فولاد داشت و گل سه امتیازی نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند، عنوان کرد: من در صحنه قبل از گل، فضای پشتم را خالی دیده بودم و‌ توانستم گل بزنم و به تیمم کمک کنم؛ ناگفته نماند که تیم فوق‌العاده‌ای داریم، تیم ما شاید مهره اسمی یا ستاره نداشته باشد، اما خیلی خوب است؛ از کل مجموعه تشکر می‌کنم ما توانستیم با همدلی یک بازی سنگین را با برد پشت سر بگذاریم.

 

این بازیکن  در خصوص دیدار هفته هشتم با ماشین سازی که قرار است در تبریز برگزار شود گفت: شاید ماشین‌سازی در جدول جایگاه خوبی نداشته باشد ولی تیم قابل احترامی است و در زمین خودش بازی می‌کند، اگر ما با همین جدیت بازی با فولاد بازی کنیم می توانیم باز هم  نتیجه خوبی بگیریم و شرایط مان را در جدول بهتر کنیم.

انتظاری اضافه کرد: می‌خواهم این برد را به مصدومان تیم یعنی بلبلی، عسکری، کریمی و کادرفنی که در راسش آقای حسینی قرار دارد و فقط ما بچه ها می‌بینیم که چقدر این مدت تحت فشار بوده و با یک سری مسائل دست و پنجه نرم می کند، تقدیم می کنم.

دیدگاه‌ها