کد خبر : 1725951 | 27 آذر 1399 ساعت 16:40 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

جنارو گتوزو:

فقط در ایتالیا کاپیتان را برای اعتراض اخراج می کنند

سرمربی ناپولی باور نمی کند که داور بازی لورنزو اینیسنیه را به خاطر لفظ "گمشو" اخراج کرده است.

فقط در ایتالیا کاپیتان را برای اعتراض اخراج می کنند

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در دیدار برابر اینتر با یک گل شکست خورد. در این بازی لورنزو اینسینیه ستاره ناپولی پس از اعتراض شدید به داور از زمین اخراج شد. او به پنالتی اعلام شده به سود اینتر معترض بود. پنالتی ای که توسط روملو لوکاکو گل شد تا اینتر پیروز بازی شود.

 

 

1554370

 

 

 جنارو گتوزو سرمربی ناپولی در نشست خبری پس از بازی به خاطر اخراج ستاره تیمش عصبانی بود و گفت:« اخراج یک بازیکن به خاطر اعتراض به داور فقط در ایتالیا رخ می‌دهد. من به ماسا داور بازی گفتم که چطور دو دقیقه قبل از اخراج اینسینیه او را به خاطر رفتارش به عنوان کاپیتان تحسین کرد و دو دقیقه بعد او را اخراج کرد.

 

 

1554371

 

 

شما نمی‌توانید یک بازیکن را به خصوص اگر کاپیتان باشد اخراج کنید صرفاً به خاطر اینکه او در اعتراض به تصمیم داور برای اعلام یک پنالتی مشکوک به حریف به او گفته "گمشو". در انگلیس و اسکاتلند، بازیکنان این لفظ را مدام به داوران می‌گویند و هیچ اتفاقی هم رخ نمی‌دهد. فقط در ایتالیا است که بازیکنان به خاطر چنین حرکاتی اخراج می‌شوند.»

 

 

1554372

 

 

گتوزو ادامه داد:« وقتی خودم بازیکن بودم، فوتبال ورزشی بود که در آن داوران پس از اعلام یک پنالتی مشکوک درک بیشتری از حال بازیکنان داشتند و  منطقی‌تر رفتار می‌کردند. حالا ممکن است یک بازیکن به داور بگوید گمشو و داور هم تظاهر به نشنیدن کند. درست نیست که شما یک تیم را فقط به خاطر گفتن چنین چیزی 10 نفره کنید. اینسینیه حتی این حرف را در روی داور و به شیوه‌ای پرخاشگرانه هم نگفت.»

دیدگاه‌ها