کد خبر : 1725860 | 27 آذر 1399 ساعت 01:34 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

باران بلا و بدشانسی روی سر جنوبی‌ها در شمال؛ 

اینترمیلان 1 ناپولی 0؛ سه امتیاز با بتمن و تیرک

شاگردان کونته در شبی که ناپولی عملکرد بهتری ارائه کرد از تساوی میلان نهایت استفاده را بردند و با تک گل لوکاکو از روی نقطه پنالتی به یک امتیازی صدر رسیدند.

اینترمیلان 1 ناپولی 0؛ سه امتیاز با بتمن و تیرک

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوازدهم رقابت های سری آ در شرایطی از ساعت ٢٣:١۵ دقیقه با برگزاری شش مسابقه به طور همزمان آغاز شد، که شب گذشته لاتزیو مقابل بنونتو به تساوی یک بر یک دست یافته بود و کروتونه و اودینزه هم با تساوی بدون گل به کارشان خاتمه دادند.  


سومین دیدار هفته دوازدهم پیش از برگزاری این شش مسابقه برگزار شد و یوونتوس مقابل آتالانتا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک در روز فرصت سوزی رونالدو از روی نقطه پنالتی دست پیدا نکرد تا بانوی پیر فوتبال ایتالیا با ٢۴ امتیاز و یک بازی بسیار پایین‌تر از میلان و اینتر قرار بگیرد که ٢٧ و ٢۴ امتیاز پیش از آغاز هفته دوازدهم کسب کرده بودند.  

 

شاگردان کونته که از ناپلی‌های جنوب ایتالیا در استادیوم جوزپ مه‌آتزا میزبانی می‌کردند، در چند دقیقه ابتدایی مالکیت توپ را در اختیار داشتند، ولی این تیم لاتزیو بود که قصد طرح ریزی یک حمله جدی را داشت؛ حمله‌ای که با دخالت به موقع مدافع اینتر به جایی نرسید.  

 

مهم ترین اتفاق بازی پیش از دقیقه ٢٠ شوت خطرناک مارتینز مهاجم اینتر بود که با فاصله بسیار کمی از کنار دروازه راهی اوت شد و البته چند دقیقه قبل‌تر مرتنز ستاره بلژیکی تیم فوتبال ناپولی با مصدومیتی شدید و در حالی که اشک‌هایش جاری شده بود، با کمک‌ هم تیمی‌هایش جای خود را به پتانیا داد تا گتوسو خیلی زود مجبور به انجام یک تعویض در ترکیب تیم خود شود.  

 

1554255

 

دقیقه ۶٢ شوت لورنزو از مقابل هندانوویچ زده شد و به شکل کاملا خطرناکی اینترمیلان از خطر دریافت گل اول با بی دقتی مهاجم ناپولی گریخت. 
  ناپولی چند دقیقه بعد در دقیقه ۶٨ هم در آستانه به ثمر رساندن گلی رباح ماجری توسط لورنزو اینسینیه بود ولی هندانوویچ با واکنش بسیار خوبی که داشت، مانع از این اتفاق شد. 

 

کونته که تغییرات در ترکیب تیمش را با مصدومیت بروزوویچ و تعویض این بازیکن آغاز کرده بود، در نهایت در دقیقه 72 روی خطای اوسپینا روی دارمیان وینگر راست اینتر به پنالتی دست یافت و این فرصت توسط روملو لوکالو و برخلاف جهت حرکت دروازه بان ناپولی به گل تبدیل شد. این گل در شرایطی به ثمر رسید که لورنزو اینسینیه پس از اعلام پنالتی به دلیل اعتراض تندی که داشت، با کارت قرمز داور جریمه شد و تیمش را در زمین ده نفره باقی گذاشت.

 

1554254

 


گتوسو پس از دریافت گل اول بازی، دست به تغییر دو بازیکن در ترکیب تیمش زد و متئو پالیتانو بازیکن سابق اینتر و همچنین فابین رویز را جانشین باکایوکو  و زیلینسکی کرد و در سوی مقابل کونته نیز سه دقیقه بعد اشرف حکیمی را به جای مارتینز وارد زمین کرد تا تیمش با تمرکز و فشردگی بیشتری در خط دفاعی ظاهر شود.

 

تغییرات دو مربی سبب شد تا در ادامه دقایق این مسابقه شاهد برتری کامل تیم میهمان باشیم و تیم ناپولی که  حملات پردامنه ای را ترتیب داده بود، چند مرتبه در آستانه رسیدن به گل بود ولی ضربات مهاجمین این تیم در روز خوب سمیر هندانوویچ با واکنش های این دروازه بان به تور نرسید و یکبار هم که در دقیقه 92 پتانیا که در نیمه اول جانشین مرتنز شده بود، گلر اینترمیلان را مغلوب کرد، ولی اینبار این تیرک های استادیوم سن سیرو بودند که مانع از ورود توپ به دروازه شدند تا در شبی که شاگردان گتوسو نمایش به مراتب بهتری از شاگردان کونته در میلان داشتند، از شمال ایتالیا دست خالی به جنوب بازگردند.


گتوسو برای شتاب بخشیدن به روند تهاجمی تیمش در دقیقه 84 نیز دو تعویض همزمان دیگر انجام داد و فوزی غلام و الماس جانشین ماریو روی و دمه شدند و کونته نیز برای مقابله با این تغییرات، بار دیگر تغییری در راستای تدافعی تر شدن تیمش ایجاد کرد و دی آمبروزیو را به جای اشلی یانگ به زمین فرستاد؛ تغییراتی که البته که اگر کمی برای تیم میهمان با چاشنی شانس همراه می‌شد، آنها به لیاقتشان که حداقل کسب یک امتیاز این مسابقه بود، دست پیدا می کردند.

 

اینتر اما با این پیروزی سخت و کسب سه امتیازی که با درخشش سمیر به دست آمد، توانست با تساوی 2 بر 2 میلان مقابل جنوا در بازی همزمان، 27 امتیازی شود و به یک امتیازی صدر برسد. در سوی دیگر ناپولی 23 امتیازی و در رتبه چهارم پس از تیم های شهر میلان و یوونتوس باقی ماند

 

1554256

 

آمار بازی به وضوح نشان از برتری ناپولی بر اینتر در این بازی خارج از خانه دارد ولی این اینتر بود که سه امتیاز با به اندوخته های خود اضافه کرد تا کونته با کسب این پیروزی نفس گیر به سومین مربی تاریخ باشگاه اینتر تبدیل شود که در 50 بازی ابتدایی خود به رکورد 32 برد دست پیدا می کند.

دیدگاه‌ها