کد خبر : 1725248 | 23 آذر 1399 ساعت 22:20 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

القطر با علی کریمی فقط می‌برد

تیم فوتبال قطر اس. سی در حضور هافبک ایرانی خود موفق به کسب پیروزی برابر السیلیه شد.

القطر با علی کریمی فقط می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته نهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال قطر اس. سی که برای چهارمین مسابقه متوالی علی کریمی را در پست هافبک دفاعی در اختیار داشت، از ساعت ۲۰:۱۵ امشب در ورزشگاه حمد بن خلیفه به مصاف تیم رده هفتمی السیلیه رفت.

 

قطر اس. سی که از شروع بازی نمایش بهتری ارائه کرده بود، توانست تا دقیقه ۱۵ دوبار روی پاس‌های تماشایی یوسف البلایلی و ضربات آنتونی اوکپوتو دروازه السیلیه را باز کند که یکی از این گل‌ها در ثانیه‌های پایانی نیمه اول پاسخ داده شد.

 

 

 

 

1553307

 

یوسف البلایلی که شب درخشانی پشت سر گذاشته بود، در دقیقه ۸۸ گل سوم قطر اس. سی را با شوت روی پای راست به ثمر رساند تا یاران علی کریمی در این بازی خارج از خانه به پیروزی دست پیدا کنند.

 

تیم فوتبال قطر اس. سی با این برد که چهارمین پیروزی متوالی آنها بود ۱۵ امتیازی شدند و با تفاضل گل بهتر نسبت به الدحیل، موقتا به رده چهارم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کردند.

 

علی کریمی، هافبک ایرانی قطر اس. سی که پس از پیوستن به این تیم در سه دیدار اخیرشان حضور یافته و در هر سه مسابقه به برتری رسیده بودند، امشب هم در جریان پیروزی مقابل السیلیه ۹۰ دقیقه در زمین بود.

دیدگاه‌ها