کد خبر : 1724528 | 20 آذر 1399 ساعت 16:35 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی 0- هوادار 0

لیگ یک/ جدال دو کاپیتان برنده‌ای نداشت

جدال دو کاپیتان ملی‌پوش استقلال در پایان هفته چهارم با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ورزش سه، در ادامه رقابت‌های لیگ یک از هفته چهارم دو تیم خوشه طلایی ساوه و هوادار در شرایطی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم به‌شدت به سه امتیاز این دیدار احتیاج داشتند.


از طرفی شاگردان سهراب بختیاری زاد که در سه بازی قبل دو شکست و یک تساوی را به دست آورده بودند به چیزی جز برد نمی‌توانستند فکر کنند و می‌خواستند اولین برد خود را در هفته 4 به دست بیاورند و از طرفی تیم هوادار که در هفته‌های ابتدایی نشان داد که یکی از مدعیان این فصل است، می‌دانست که با کسب هر سه امتیاز حتی می‌تواند به صدر جدول خودش را برساند.

 

 

1552168

 


این دیدار که به قضاوت مجید محمدی – مرتضی سلمان نژاد – مهران مصطفوی – فرهاد امینی در ورزشگاه خانگی خوشه طلایی برگزار شد در پایان نود دقیقه بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها رد شود بدون گل به پایان رسید تا جدال دو کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد و دو تیم به تقسیم امتیازات بسنده کنند.


 از نکاتی که می‌توان در این دیدار اشاره کرد اعتراضات زیاد نیمکت‌های هر دو تیم نسبت به تصمیمات داور بود آن‌هم علی‌رغم اینکه دو سرمربی ملی‌پوش سعی در آرام کردن نیمکت نشینان خودشان را داشتند.
تیم میزبان دریک صحنه اعتقاد داشت که حمید کاظمی مهاجم گل زن هوادار که با 4 گل زده در حال حاضر آقای گل لیگ هم محسوب می‌شود باید از زمین‌بازی اخراج می‌شد، اما داور اعتقادی به این موضوع نداشت.

 

 

1552167

 


در دقایق پایانی هم یک صحنه بسیار مشکوک در داخل محوطه جریمه خوشه طلایی روی کاظمی به وجود آمد اما آقای مجید محمدی، قاضی این دیدار دستور به ادامه بازی دارد.


در پایان هفته چهارم با توجه به تساوی 0 بر 0 این دیدار، تیم خوشه طلایی با دو امتیاز در جایگاه 17 جدول جای گرفت و هوادار با ۸ امتیاز در رده سوم جدول چشم به هفته آتی دارد.

دیدگاه‌ها