کد خبر : 1723094 | 13 آذر 1399 ساعت 13:51 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه هفته های پایانی دور رفت اعلام شد

25 آذر؛ رونمایی از قهرمان نیم فصل لیگ والیبال

برنامه هفته سوم لیگ متمرکز والیبال اعلام شد تا بدین تریب 25 آذرماه پرونده نیم فصل اول این مسابقات شود.

25 آذر؛ رونمایی از قهرمان نیم فصل لیگ والیبال

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه چند هفته اول لیگ برتر والیبال به صورت رفت و برگشت برگزار شد، اما بعد از تعطیلی یک ماهه این مسابقات در آبان ماه فدراسیون با همکاری باشگاهها به این نتیجه رسید که باید ادامه مسابقات را به صورت متمرکز در پایتخت برگزار کند. 


بعد از برگزاری دو دوره بازی ها به صورت متمرکز که 6 هفته از مسابقات را در خود گنجانده بود، حالا فدراسیون برنامه هفته سوم متمرکز را هم اعلام کرده تا بدین ترتیب پرونده نیم فصل اول لیگ برتر والیبال تا 25 آذرماه بسته شود. 

 

1549857

 

 


پنجره سوم مسابقات متمرکز شامل ۱۲ مسابقه هفته‌های چهاردهم و پانزدهم دور مقدماتی و یک دیدار معوقه هفته هفتم تیم‌های سایپا تهران و شهرداری ورامین است. دیدارهای هفته‌های چهاردهم و پانزدهم دور رفت مرحله مقدماتی در روزهای شنبه و دوشنبه ۲۲ و ۲۴ آذرماه در ساعت‌های ۱۱، ۱۴ و ۱۷ در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون برگزار می‌شود.


همچنین دیدار معوقه هفته هفتم تیم‌های سایپا تهران و شهرداری ورامین ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.


در این هفته از مسابقات رقابت سنگینی بین سپاهان، فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل وجود خواهد داشت.

دیدگاه‌ها