کد خبر : 1720828 | 03 آذر 1399 ساعت 11:01 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک تیم دیگر هم از سفر به صربستان انصراف داد

10 کرونایی در ترکیب تیم ملی کشتی گرجستان!

سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان اعلام کرد آزادکاران گرجستانی به دلیل شیوع ویروس کرونا در رقابت های صربستان حاضر نخواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اتحادیه جهانی کشتی تصمیم گرفته به جای مسابقات جهانی اواخر سال 2020 میلادی یک تورنمنت با نام جام جهانی انفرادی را به میزبانی صربستان برگزار کند، گرجستان جدیدترین کشوری است که از حضور در این رقابت ها انصراف داده است. 


 گئورگی پانتبلیزه سرمربی تیم کشتی آزاد گرجستان گفت: به احتمال زیاد تیم ما به مسابقات جام جهانی انفرادی در بلگراد صربستان اعزام نخواهد شد. ویروس کرونا سراسر کشور ما را درگیر کرده و دچار یک وضعیت دشوار شده ایم. پس از رقابت های قهرمانی اروپا ما چهار اردوی تمرینی برگزار کردیم و همه چیز خوب بود اما در آخرین اردوی ما در باکوریانی نزدیک به 10 نفر از اعضای تیم از جمله کشتی گیران، دستیار من، پزشک و ماساژور آلوده به ویروس کرونا شدند و من نیز مشکوک به ابتلا به این ویروس هستم که باید آزمایش مجدد بدهم.

 

1546251


وی ادامه داد: افراد جوان و ورزشکار به راحتی کرونا را تحمل می کنند اما بستگی دارد به چه مقدار ویروس وارد بدن شده باشد و این امکان وجود دارد که ورزشکاران نیز به سختی به این بیماری مبتلا شوند.


گرجستانی ها در حالی انصراف خود را اعلام کردند که هنوز در 4 وزن موفق به کسب سهمیه المپیک نشده اند و آن ها نیز همچون فدراسیون کشتی ایران اولویت خود را کسب سهمیه قرار داده اند. 


پیش از این هم کشورهایی همچون آمریکا، ژاپن و کوبا اعلام کرده بودند به صربستان نمی روند که همین موضوع باعث لغو مسابقات قهرمانی جهان شد.


ایران نیز قرار است با تیمی چهار نفره در کشتی آزاد و فرنگی، راهی صربستان شود.

دیدگاه‌ها