کد خبر : 1720780 | 02 آذر 1399 ساعت 23:26 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

شارلروا به کلوب بروژ صدرنشین نرسید؛

محمدی، برنده تقابل با قلی‌زاده و رضایی(عکس)

خنت در حضور مدافع ایرانی خود برابر شارلروا که دو ملی‌پوش ایرانی در ترکیب داشت، به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سیزدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که مثل همیشه علی قلی‌زاده را در سمت چپ خط میانی و کاوه رضایی را در راس خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در استاد دو پایس در حالی از خنت میزبانی کرد که این تیم میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع راست در اختیار داشت.

 

در حالی که نیمه اول با تساوی بدون گل  رو به پایان بود، اشتباه عجیب در خط دفاعی شارلروا موجب شد تا عثمان بوکاری با توپ‌ربایی و شوت محکم گل اول خنت را در دقیقه ۴۵ به ثمر  رساند.

 

 

1546168

 

 

تلاش شارلروا با حملات پیاپی در نیمه دوم و استفاده از تکنیک و سرعت علی قلی‌زاده و کاوه رضایی برای جبران نتیجه مقابل خنت ثمری نداشت تا یاران محمدی در این دیدار خارج از خانه به پیروزی یک بر صفر برسند.

 

شارلروا برخلاف دو مسابقه اخیرش که یک برد و یک مساوی داشت، امشب با شکست مقابل خنت فرصت هم‌امتیاز شدن با کلوب بروژ صدرنشین را از دست داد و با ۲۳ امتیاز در رده سوم جدول ژوپیر لیگ قرار گرفت و یاران محمدی نیز با این برد ۱۶ امتیازی شدند و به رتبه دهم صعود کردند.

 

1546167

 

در شبی که هر سه ایرانی حاضر در زمین ۹۰ دقیقه برای تیم‌های خود بازی کردند، میلاد محمدی به جای دفاع چپ که پست تخصصی او محسوب می‌شود، مثل قلی‌زاده به‌عنوان وینگر چپ بازی کرد؛ ضمن اینکه کاوه رضایی در دقیقه ۳۷ کارت زرد گرفت.

دیدگاه‌ها