کد خبر : 1719760 | 28 آبان 1399 ساعت 11:21 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

اسکوچیچ فنی و زحمتکش است 

حاج صفی: 112 بازی ملی افتخار بزرگی است

کاپیتان تیم ملی ضمن ابراز رضایت از دو اردوی اخیر تیم ملی، ابراز امیدواری کرد که بتوانند شرایطی را رقم بزنند که دل مردم ایران شاد شود.

حاج صفی: 112 بازی ملی افتخار بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی ایران و باشگاه تراکتورسازی، وضعیت تیم ملی طی 2 اردوی اخیر را تشریح کرد. او صحبت هایش را با یادی از مرحوم یاوری شروع کرد. حلج صفی گفت: از طرف خودم و سایر بازیکنان تیم ملی، درگذشت محمود خان یاوری را به خانواده ایشان و جامعه ورزش ایران تسلیت عرض می کنم.


وی در مورد بازی با ازبکستان گفت: شرایط بازی با ازبکستان خوب بود. آنها تیم خیلی خوبی داشتند. ما هم در آن بازی عملکرد قابل قبولی داشتیم. درست است که چند روز با همدیگر تمرین کردیم و هماهنگ شدیم ولی خدا را شکر توانستیم یک بازی خیلی خوبی را مقابل ازبکستان انجام دادیم و توانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.


وی در مورد اردوی بوسنی نیز گفت: شرایط اردو در کشور بوسنی خوب بود. از فدراسیون تشکر میکنم. می دانم که شرایط خیلی سخت است اما بازی خیلی خوبی را برای ما تدارک دیدند. بوسنی تیم خیلی خوبی بود و یکی از تیم های خوب اروپایی است.

 

1533653


حاج صفی ادامه داد: بیشتر بازیکنان بوسنی در تیم های خیلی خوب اروپایی بازی میکنند. دیدار ما با بوسنی یک بازی خیلی سنگینی بود و محک خیلی خوبی خوردیم. می توانستیم در آن بازی به گل های بیشتری هم دست پیدا کنیم و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.


کاپیتان تیم ملی گفت: جو و شرایط تیم در این دو اردوی اخیر خیلی خوب بود. از همه بازیکنان تیم تشکر میکنم که شرایط خیلی خوبی را فراهم کردند تا بتوانیم اردوهای خوبی را پشت سر بگذاریم و جوانان خیلی خوبی در تیم ملی داریم و امیدوارم بتوانند که برای تیم مثمر ثمر باشند.


حاج صفی در مورد عملکرد سرمربی جدید تیم ملی نیز گفت: آقای اسکوچیچ واقعا مربی خیلی خوب و زحمتکشی هستند. چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ فنی مربی خوبی هستند. کسانی که در داخل تیم هستند، شاهد هستند که ایشان و همکارانشان برای تیم زحمت می کشند. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که بتوانیم دل همه مردم ایران را شاد کنیم.


حاج صفی در پایان در مورد یکصد و دوازدهمین بازی ملی اش نیز گفت: خدا به من عزت داد و برای 112مین بار توانستم پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم. افتخار خیلی بزرگی نصیب من شد. پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار خیلی بزرگی است. خدا را شکر میکنم که این افتخار نصیب من شده است.

دیدگاه‌ها