کد خبر : 1719372 | 26 آبان 1399 ساعت 10:38 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست اسکوچیچ از فدراسیون؛ در آزادی بازی کنیم

تیم ملی با رهبری اسکوچیچ تا اکنون دو بازی دوستانه انجام داده است که هر دو بازی در خانه حریفان بوده است. تیم ملی هم چنان می خواست با مالی در ترکیه بازی کند که این بازی به دلیل حضور بازیکنان کرونایی در ترکیب تیم حریف برگزار نشد.

درخواست اسکوچیچ از فدراسیون؛ در آزادی بازی کنیم 

به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که تیم ملی در بازی بعدی خود میزبان است اسکوچیچ از فدراسیون فوتبال درخواست کرده در فیفا دی بعدی نهایت تلاش خود را بکار گیرد در استادیوم آزادی برای تیم ملی بازی دوستانه تدارک ببیند.

فدراسیون فوتبال تا به این جای کار در اجرای این درخواست موفق نبوده؛ با این حال خیلی نمی شود به فدراسیون فوتبال خرده گرفت به این خاطر که وضعیت قرمز ایران در بحث کرونا تیم ها را در سفر به تهران مردد کرده است. همان طور که پیش تر تیم های سوریه و عمان بازی های دوستانه خود با تیم ملی فوتبال ایران در تهران را لغو کرده اند. با این حال فدراسیون فوتبال در تلاش است با اطمینان خاطر به حریفان آنها را برای سفر به تهران و بازی در تیم ملی ترغیب کند. از جمله اینکه در سفر به تهران محیط ایزوله  و ضد عفونی شده در اختیار آنها قرار خواهد گرفت و هیچ خطری آنها را تهدید نخواهد کرد. 

 

تیم ملی برای صعود به جام جهانی 2022 چهار بازی دیگر پیش رو دارد که به دلیل باخت در برابر تیم های عراق و بحرین باید این چهار بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. شکست تیم های ازبکستان و بوسنی در بازی های دوستانه نشان داد که اسکوچیچ تیم خوبی را برای ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی ساخته و پرداخته کرده است.

دیدگاه‌ها