کد خبر : 1718672 | 21 آبان 1399 ساعت 21:10 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آرژانتینی قربانی تمدید قرارداد امباپه می شود؟

فابریتزیو رومانو مدعی شد که این احتمال وجود دارد که باشگاه پاریسنژرمن برای نگه داشتن کیلیان امباپه، مائورو ایکاردی را به فروش برساند.

ستاره آرژانتینی قربانی تمدید قرارداد امباپه می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تنها تا سال 2022 اعتبار دارد و  طی چند ماه اخیر اخبار زیادی مبنی بر عدم علاقه ستاره فرانسوی برای تمدید با PSG منتشر شده است؛ از طرف دیگر علاقه دیرینه رئال مادرید و زین‌الدین زیدان به این بازیکن نیز بیش از پیش باعث نگرانی سران باشگاه فرانسوی شده است.

 

 

1540689

 

 

کیلیان امباپه در حال حاضر در  کنار نیمار اصلی‌ترین ستاره‌های پاری‌سن‌ژرمن محسوب می‌شوند و قطعاً این باشگاه دوست ندارد آنها را به این راحتی‌ از دست بدهد. در همین ارتباط روز گذشته لئوناردو، مدیر ورزشی PSG در مصاحبه ای اعلام کرد که آنها تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد با امباپه انجام خواهند داد و به این موضوع بسیار امیدوار هستند.

 

با این حال باشگاه فرانسوی کار بسیار دشواری برای تمدید قرارداد با کیلیان امباپه پیش رو خواهد داشت. به جز علاقه شدید رئال مادرید به او، این بازیکن در حال حاضر سالیانه 23 میلیون یورو حقوق دریافت می کند و به نظر می رسد که درصورت راضی شدن او برای تمدید، این رقم به 30 میلیون یورو افزایش خواهد یافت؛ مبلغی که پرداخت آن برای پاری سن ژرمن کار دشواری خواهد بود. حالا فابریتزیو رومانو مدعی شده که ممکن است آنها برای تسهیل در تمدید قرارداد امباپه، ستاره آرژانتینی خود یعنی مائورو ایکاردی را به فروش برسانند.

 

 

1519056
 

دیدگاه‌ها