کد خبر : 1718156 | 18 آبان 1399 ساعت 20:14 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کونته: در گذشته تیمی از اینتر نمی ترسید

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر معتقد است این تیم شایسته پیروزی مقابل آتالانتا بوده است.

آنتونیو کونته: در گذشته تیمی از اینتر نمی ترسید

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در هفته های اخیر هم در سری آ و هم در لیگ قهرمانان نتایج ضعیفی گرفته و در هشت مسابقه اخیر تنها یک بار پیروز شده است. نراتزوری امروز در خانه آتالانتا به تساوی 1-1 رضایت داد و آنتونیو کونته در پایان بازی مدعی شد تیمش فرصت داشته کار حریف را زودتر تمام کند.

 

آنتونیو کونته گفت: واکنش بعد از باخت به رئال مادرید؟ در آن دیدار مشکلی به نام عدم شخصیت در تیم وجود نداشت و مشکل فقط کسب نتیجه بود. امروز در دیدار مقابل آتالانتا نیز واکنش مشابه به دیدار مقابل رئال مادرید داشتیم و همانگونه بازی کردیم، اما شاید ما از قدرت لازم برای تمام کردن کار حریف برخوردار نیستیم.

 

1542398

 

یک سرمربی در زمین فوتبال حضور ندارد و کار ما هدایت تیم است، اما این بازیکنان هستند که در زمین به میدان می روند. ما این شانس را داشتیم که در جریان بازی کار آتالانتا را تمام کنیم، اما انگار در بازی های خانگی از این غریزه برخوردار نیستیم و به همین علت نتایجی که شایسته اش هستیم حاصل نمی شود و گل تساوی را دریافت می کنیم.

 

انتظارات هواداران زیاد شده، اما در گذشته در برگامو بازی می کردیم و رقبا هیچ ترسی از ما نداشتند، اما حالا اینگونه نیست و هر تیمی از اینتر می ترسد. بعضی اوقات بازیکنان متوجه نمی شوند که برنامه باید تغییر کند و نباید با همان برنامه قبلی کارها را در زمین پیش برد. حالا وقت استراحت نیست و بازی های ملی در پیش است، حیف شد امروز پیروز نشدیم زیرا بازی در دست اینتر بود."

دیدگاه‌ها