کد خبر : 1717982 | 17 آبان 1399 ساعت 22:03 | 111.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیری آنری:

مسی جانور است؛ چطور او را زیر سوال می برید؟

تیری آنری ستاره سابق بارسلونا به دفاع از لیونل مسی در مقابل انتقادات پرداخت.

مسی جانور است؛ چطور او را زیر سوال می برید؟

به گزارش "ورزش سه"، قدم زدن مسی در دقایق پایانی بارسا بارسا ودیناموکیف موجی از انتقادات را در رسانه ها علیه او به دنبال داشت. مسی را به بی انگیزگی و بی تفاوتی متهم کردند ولی او امشب برابر بتیس یک نیمه فرصت بازی را پیدا کرد، یک پاس گل داد و دبل کرد.

 

 

1541404

 

 

تیری آنری که بین سال های 2006 تا 2009 کنار مسی در بارسا بازی می کرد، در مورد انتقادات اخیر از اوین فوق ستاره گفت:« در ال کلاسیکو 5 یا 6 بار مسی را در حال مشارکت در دفاع دیدم. او حتی تا نقطه کرنر برای دفاع عقب می آمد. البته این موضوع مورد اهمیت قرار نمی گیرد بلکه چند ثانیه قدم زدن او در دقیقه پایانی بازی با دیناموکیف را بزرگنمایی می کنند. می دانم که رسانه ها نیاز به چنین اخبار و حواشی دارند ولی بازی با اعتبار لیونل مسی؟ او شخصیتی نیست که اینگونه مورد حمله قرار بگیرد.»

 

 

1542075

 

 

آنری ادامه دادمسی می تواند روز بد و خوب داشته باشد ولی واقعا نمی دانم او می تواند بهتر از اینها هم کار کند؟ انتقاد از مسی همیشه بوده ولی واقعا زیر سوال بردن او و انگیزه هایش، حماقت است. مسی یک جانور است که در هر بازی پاس می دهد و گل می زند و سرنوشت یک مسابقه را به تنهایی تعیین کند.»

 

دیدگاه‌ها