کد خبر : 1717626 | 16 آبان 1399 ساعت 14:49 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

خشم عجیب گتوزو بعد از پیروزی دشوار ناپولی

جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی با وجود پیروزی شب گذشته تیمش مقابل ریه کا هرگز از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

خشم عجیب گتوزو بعد از پیروزی دشوار ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در آخرین مسابقه خود در دور رفت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا مهمان تیم کروات ریه کا بود و در نهایت به سختی با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست داد تا با کسب شش امتیاز در رتبه دوم گروه قرار گیرد.

 

جنارو گتوزو سرمربی ناپولی اما از عملکرد تیمش در مسابقه دیشب هرگز راضی نبود و در این باره گفت: " هیچ بازی آسانی وجود ندارد. فراموش نکنید که رئال سوسیداد فقط با یک گل آن هم در دقیقه 93 موفق به شکست ریه کا شد. من می‌دانستم که آنها عقب می نشینند و آماده ضدحمله زدن هستند و در لحظات ابتدایی بازی چند بار از این موضوع غافل گیر شدیم.

 

 

1541584

 

 

شاید ما فکر می‌کردیم که فقط برای تفریح به اینجا آمده ایم اما واقعاً در بین دو نیمه بسیار عصبانی شده بودم. ما خیلی خطر کردیم اما در نیمه دوم کمی اوضاع بهتر شد. با این حال نمی توانیم چنین اشتباهاتی داشته باشیم."

 

گتوزو در ادامه گفت: " این مشکلی است که از فصل گذشته ادامه دارد و در واقع ناپل همواره این فراز و نشیب را داشته است. من می‌خواهم عملکرد نیمه دوم را در هر مسابقه و به مدت 90 دقیقه مشاهده کنم. یکی از این روزها به‌خاطر عصبانیت رگ خونی من بیرون می‌زند. البته بدیهی است که مقصر من هستم چرا که نتوانستم باعث تمرکز بازیکنانم در طول 90 دقیقه بشوم."

دیدگاه‌ها