کد خبر : 1717506 | 15 آبان 1399 ساعت 15:55 | 47.7K بازدید | 1 دیدگاه

آمار عجیب و غریب از تراشتگن مقابل دیناموکیف

بسیاری معتقدند اگر شب گذشته مارک آندره تراشتگن درون دروازه بارسا نبود، چه بسا این تیم بازی را به دینامو می باخت.

آمار عجیب و غریب از تراشتگن مقابل دیناموکیف

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ توانست سومین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان را نیز با برد پشت سر بگذارد. آبی اناری ها 2-1 از سد دیناموکیف گذشتند ولی بر خلاف دو بازی قبلی، این یک پیروزی راحت نبود.

 

 

1541362

 

 

بارسا پس از زدن گل اول و به خصوص از دقیقه 30 به بعد تحت تاثیر فشار حریف اوکراینی قرار گرفت و خوش شانس بود که مارک آندره تراشتگن را درون دروازه داشت. گل نیمه دوم جرارد پیکه بارسا را 2-0 پیش انداخت ولی خیلی زود اوکراینی ها یک گل را پاسخ دادند و در دقایق پایانی بازی، چند مهار عالی از تراشتگن اجازه نداد بارسا بازی برده را از دست دهد.

 

 

1541230

 

 

در پایان بازی آمارها نشان می داد که تراشتگن شش مهار موفق آن هم در یک بازی خانگی در نوکمپ داشت که چند تای شان می توانست گل 100 درصد باشد. او 18 پاس درست هم داد و حتی دو ضربه بلند او نیز دقیقا به بازیکنان بارسا رسید.

 

اشتباه عجیب نتو در بازی قبلی بارسا مقابل آلاوس که به قیمت تساوی برای آبی اناری ها تمام شد، رونالد کومان را مجبور کرد تا روی تراشتگن ریسک کند. او یک هفته بود به تمرینات بازگشته بود و مشخص نبود که در شرایط بازی قرار دارد یا خیر اما تراشتگن شب گذشته ثابت کرد که همیشه و در همه حال می توان روی او حساب کرد.

 

 

1541231

دیدگاه‌ها