کد خبر : 1716587 | 10 آبان 1399 ساعت 15:47 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

از برگزاری اردوهای ملی خبری نیست

ادامه تمرینات مجازی ملی پوشان ووشو

فدراسیون ووشو به ورزشکاران اعلام کرد از طریق ارسال ویدیوی تمرینات خود با مربیان تیم های ملی در ارتباط باشند.

ادامه تمرینات مجازی ملی پوشان ووشو

به گزارش "ورزش سه"، دومین وبینار فدراسیون ووشو با رویکردهاى برنامه‌ریزى تمرین، اصول تغذیه و نحوه تمرین در زمان شیوع کرونا با حضور ورزشکاران برگزار شد.


حسین اوجاقی نائب رئیس و مدیرفنی تیم‎ های ملی، زهرا ناطقی نائب رئیس امور بانوان و مجید ملکی مدیرتیم‎ های ملی به همراه 80 ورزشکارِ قهرمان جهان و آسیا و مربیان رده‎های مختلف سنی در این دروه مجازی حضور داشتند.
در این دوره پیرامون مسائل مختلف تمرینی، اصول تغذیه و نکاتی که ورزشکاران و مربیان باید در دوران کرونا مدنظر قرار بدهند، گفت ‎وگو و تبادل نظر صورت گرفت.


همچنین در این نشست مقرر شد تمامی ورزشکاران به صورت هفتگی از تمرینات خود فیلم‎ها و تصاویری را برای مربیان تیم‎های ملی ارسال کنند تا مربیان از شرایط و وضعیت این نفرات اطلاعات جامع‎تری در اختیار داشته باشند. ضمن اینکه در این وبینار تاکید ویژه‎ای به رعایت پروتکل‎های بهداشتی و چگونگی تمرین در مقطع کنونی شد.


با این وضعیت به نظر می رسد فدراسیون ووشو همچنان برنامه ای برای برپایی اردوهای تیم های ملی ندارد. از سویی وشو جزو رشته های پربرخورد به شمار می رود و از طرف دیگر رویداد خاصی پیش روی ووشوکاران نیست.

 

دیدگاه‌ها