کد خبر : 1715513 | 04 آبان 1399 ساعت 17:15 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

توخل: کین ورزیده است و به PSG قدرت می دهد

میزه کین ستاره ایتالیایی پی اس جی شب گذشته در بازی مقابل دیژون خوش درخشید.

توخل: کین ورزیده است و به PSG قدرت می دهد

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته در هفته هشتم لوشامپیونا موفق شد میهمانش دیژون را با نتیجه 4-0 شکست دهد و به صدر جدول لوشامپیونه صعود کند.

 

 

1538489

 

 

در این بازی دو گل نخست PSG‌ را مویسه کین در دقایق 3 و 23 به ثمر رساند. او که در ابتدای ماه جاری از اورتون به صورت قرضی به پاری‌سن‌ژرمن منتقل شد شروع چندان جالبی نداشت و هفته پیش هم در شکست خانگی مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان کار خاصی انجام نداد؛ با این حال این هفته با نمایشی که در سومین بازی‌اش برای پاریسی‌ها داشت، سرمربی‌ خود توماس توخل را امیدوار کرد. 

 

توخل گفت:« کین به بازی ما قدرت و انسجام می‌دهد. او با قدرت بدنی بالایی که دارد سبب می‌شود کیفیت بازی‌مان بالاتر برود. کین بازیکنی ورزیده است. خوشحالم که او مقابل تیم نیم و این بار مقابل تیم دیژون توانست قابلیت‌هایش را نشان دهد.

 

 

1538488

 

 

در بازی مقابل منچستریونایتد کار برای او سخت‌تر بود و خب این هم طبیعی بود چرا که سطح آن بازی با بازی‌های لیگ کاملاً متفاوت بود. کین نشان داد که برای بازی مقابل تیم‌هایی در سطح نیم و دیژون می‌تواند به ما کمک کند. فعلا نباید انتظارات‌مان را بیش از اندازه از او بالا ببریم. او در اورتون خیلی فرصت بازی نداشت و اینجا باید به پیشرفتش ادامه دهد.»

 

کین در دقیقه 73 جای خودش را به کیلیان امباپه داد، کسی که دو گل بعدی پاری‌سن‌ژرمن را زد. در این بازی همچنین نیمار دو پاس گل داد و آمار خود را مقابل تیم دیژو ارتقا داد.

بازی بعدی پاری‌سن‌ژرمن مقابل تیم استانبول باشاک شهیر در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است و شنبه هفته بعد هم در لوشامپیونه به مصاف تیم نانت خواهد رفت.

دیدگاه‌ها