کد خبر : 1713411 | 21 مهر 1399 ساعت 23:01 | 47.3K بازدید | 0 دیدگاه

بلیس ماتوئیدی:

تیم ملی فرانسه را فدای انتقالم نکردم!

بلیس ماتوئیدی، هافبک فرانسوی اینتر میامی بازی کردن در عرصه ملی را فراموش نکرده است.

تیم ملی فرانسه را فدای انتقالم نکردم!


به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می رسید بلیس ماتوئیدی همچنان علاقمند به بازی کردن در سطح اول فوتبال اروپا باشد، او بعد از جدایی از یوونتوس راهی لیگ ایالت متحده شده و با تیم اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکام به توافق رسید. حالا بلیس ماتوئیدی که به اردوی اخیر تیم ملی فرانسه دعوت نشده، مدعی شد همچنان علاقمند به حضور در اردوی تیم ملی در ادوار آتی است.

 

1535405

 

بلیس ماتوئیدی گفت: "من برای انتقال به اینتر میامی حضور در تیم ملی فرانسه را فراموش نکرده و در واقع بازی در عرصه ملی را فدای این انتقال نکردم. این یک انتخاب دشوار بود، زیرا من سالها در تیم ملی فرانسه بازی کرده و اینجا احساس ناامیدی و البته شادی را تجربه کرده بودم.

 

البته دعوت نشدن به اردوی تیم ملی فرانسه برای من حسی عجیب دارد، اما رفتن به اینتر میامی انتخابی بود که من با در نظر گرفتن تمام پارامترها انجام داده ام و حالا از این بابت خوشحالم. اما من می دانم که چه کاری می توانم انجام داده و چه دستاوردهایی می توانم برای این باشگاه به ارمغان بیاورم. من برای خوشگذرانی و سپری کردن تعطیلات به اینجا نیامده ام و دیدیه دشان نیز این موضوع را به خوبی می داند. من همچنان سرباز تیم ملی فرانسه باقی می مانم و اگر مرا دعوت کنند پاسخ مثبت می دهم."

دیدگاه‌ها