کد خبر : 1712865 | 19 مهر 1399 ساعت 10:50 | 29.8K بازدید | 3 دیدگاه

روزنامه کاتالان اسپورت

ویکتور فونت، شانس اول ریاست بارسلونا

روزنامه اسپورت مدعی است ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا از بیشترین شانس برای بدست گرفتن مدیریت این باشگاه برخوردار است.

ویکتور فونت، شانس اول ریاست بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، شرایط مالی بحران باشگاه بارسلونا که نتیجه بحران اپیدمی کرونا و تاثیر آن بر دنیای فوتبال و اقتصاد بوده باعث شده در حال حاضر بخش مهمی از کسانی که پیشتر تمایل زیادی برای نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه داشته باشند حالا تمایل کمتری از خود نشان بدهند. روزنامه کاتالان اسپورت مدعی است در این شرایط ویکتور فونت برای بدست گرفتن ریاست باشگاه شانس بیشتری دارد.

 

اسپرت می‌گوید مدیریت فعلی باشگاه یک بدهی 120 میلیون یورویی برای مدیریت بعدی به ارث خواهد گذاشت که در شرایط بحران اقتصادی ناشی از کرونا کمتر کسی حاضر است ریسک قبول آن را بپذیرد. با توجه با اینکه شرایط اقتصادی ناشی از کرونا احتمالاً تا آینده قابل پیش بینی ادامه خواهد داشت و با توجه به بدهی انباشته باشگاه رئیس بعدی چه اگر در ماه دسامبر کارش را آغاز کند یا از ژانویه‌، قادر به تغییر اساسی شرایط نخواهد بود.

 

1534704

 

تا این لحظه ویکتور فونت، تونی فریشا و جوردی فاره نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست باشگاه اعلام کرده اند. البته لاپورتا رئیس سابق بارسا هم در روزهای اخیر به فعالیت های رسانه ای خود افزود و انتظار می رود در روزهای آینده او هم نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات اعلام کند.

 

اسپورت اما مدعی است ویکتور فونت در حال حاضر شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد چرا که با سیاستهای ثابت خود و اصرار بر آنها موفق شده تصویر مدیری که به دنبال ایجاد ثبات است در باشگاه بوجود بیاورد.

 

1534703

 

اسپورت از صحبتهای اخیر گروهی از مسئولین تاثیرگذار شهر بارسلونا که گفته بودند باشگاه بارسا به نامزدها و مدیری مستقل و غیروابسته به گرایشهای سیاسی نیاز دارد واکنش نشان داده و می‌گوید بلوگرانا تنها رئیسی می‌خواهد که در کارش استاد باشد و مدیران پایینی خوب و کاربلد و پروژه‌های درستی برای پیشرفت باشگاه در دستور کار قرار دهد. چنین مدیری اگر مستقل باشد عالی می‌شود ولی مهم در وهله اول موفقیت بارسا است و نه سیاست.

 

 

دیدگاه‌ها