کد خبر : 1711878 | 13 مهر 1399 ساعت 19:54 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

میلاد محمدی با پاس گل در اردوی تیم ملی

ملی‌پوش ایرانی خنت بلژیک در جریان برتری پُر گل تیمش مقابل بیرشوت پاس گل داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چهارچوب مسابقات هفته هشتم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم خنت که میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(به وقت ایران) در ورزشگاه قلامکو آرنا مقابل بیرشوت ویلریک قرار گرفت.

 

یاران محمدی که پس از نایب‌قهرمانی در فصل گذشته ژوپیر لیگ بلژیک، در هفت بازی اخیرشان با پنج شکست و تنها دو پیروزی دور از انتظار ظاهر شده بودند، در مسابقه امروز نمایش درخشانی داشتند و تا دقیقه ۶۱ با نتیجه ۴ بر صفر مقابل بیرشوت پیش افتاده بودند.

 

 

1533413

 

 

میلاد محمدی که در بازگشت به ترکیب خنت به دنبال خودنمایی و تثبیت جایگاهش بود، پس از عملکرد مطمئن در خط دفاعی، در دقیقه ۷۹ نیز ارسال پای چپ زیبایی از گوشه محوطه جریمه توپ را به مقابل دروازه بیرشوت فرستاد تا ماتیس سیموئز با پرتاب خود و ضربه پای راست پنجمین گل تیمش را به ثمر رساند.

 

در ادامه بیرشوت یکی از گل‌های خورده را جبران کرد، اما در نهایت یاران محمدی موفق شدند به برتری ۵ بر یک خانگی دست پیدا کنند تا ۹ امتیازی شده و موقتا به رده نهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک بروند.

 

 

1533412

 

 

میلاد محمدی که پیش از این در سه بازی ژوپیر لیگ و یک مسابقه پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا برای خنت بلژیک به میدان رفته بود، در پنجمین بازی فصل جدید خود توانست نخستین پاس گل‌اش را در حضور ۹۰ دقیقه‌ای برابر بیرشوت بدهد و با این عملکرد خوب به اردوی تیم ملی ایران اضافه شود.

دیدگاه‌ها