کد خبر : 1711875 | 13 مهر 1399 ساعت 19:40 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس: می توانستیم لوانته را گلباران کنیم

وینیسیوس یکی از دو گل رئال را وارد دروازه لوانته کرد اما می توانست زننده دو گل دیگر هم باشد.

وینیسیوس: می توانستیم لوانته را گلباران کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به سومین برد متوالی فصل خود دست یافت. پس از پیروزی بر بتیس و وایادولید امروز نوبت به لوانته رسید تا مغلوب کهکشانی ها شود. وینیسیوس و کریم بنزما دقایق 16 و 94 گل های رئال را به ثمر رساندند تا این تیم به صدر جدول برسد.

 

 

1533340

 

 

وینیسیوس که برای دومین هفته متوالی گلزنی می کرد، به خبرنگاران گفت:« به خاطر گلی که زدم خوشحالم و البته پیروزی تیم. برای این برد کمی هم زجر کشیدیم که طبیعی است چون در خانه حریف بازی می کردیم و هنوز در ابتدای فصل هستیم. این یک پیروزی خوشحال کننده بود و حالا فرصت استراحت بیشتری خواهیم داشت.»

 

وینیسیوس ادامه داد:« در منطقه خوبی قرار داشتم که توپ به من رسید. نمی توانستم آن موقعیت خوب را از دست بدهم. البته یکی دو موقعیت دیگر هم به دست آوردم که متاسفانه از دست دادم. به تمرین و تلاش ادامه می دهم تا دیگر شانس ها را به راحتی از دست ندهم.»

 

 

1533403

 

 

وینیسیوس در مورد عدم استفاده از موقعیت های گلزنی توسط رئال گفت:« امروز موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم حریف را گلباران کنیم اما هنوز در ابتدای فصلیم و بازی های پیش فصل هم نداشتیم. نباید فراموش کرد که لوانته هم تیم خوبی بود و آنها هم موقعیت های خوبی را از دست دادند.»

 

 

دیدگاه‌ها