کد خبر : 1711040 | 09 مهر 1399 ساعت 13:20 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

حاج‌محمدی: اولویتم ماندن در سایپا است

مدافع فصل گذشته سایپا با وجود پیشنهاداتش قصد دارد در صورت ارائه پیشنهاد به همکاری خود به این تیم ادامه دهد.

حاج‌محمدی: اولویتم ماندن در سایپا است

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حاج‌محمدی که فصل گذشته عملکرد خوبی در سایپا داشت، درباره شرایط حضورش در این تیم می‌گوید: خدا را شکر پس از مصدومیتی که داشتم، توانستم به روزهای خوبم برگردم و به شرایط بدنی مد نظرم برسم و به دنبال ادامه این روند در فصل جدید و تمرینات تیم هستم.

 

او درباره پیشنهاداتی که دارد و زمزمه‌های جدایی چشمی، بازگشتش به استقلال و رابطه خوبی که با هواداران این تیم دارد، عنوان می‌کند: صحبت هایی هست ولی قطعا اولویت اولم سایپا است. هنوز از مسوولان سایپا کسی برای تمدید قراردادم تماس نگرفته اما دوست دارم در این تیم کارم را ادامه دهم. سایپا باشگاه بزرگ و ریشه‌داری است و آقای صادقی ازجمله بازیکنان بزرگ تاریخ به حساب می‌آید که توانسته در سال اول مربیگری عملکرد خوبی داشته باشد. خوشحال می‌شوم در خدمت آقای صادقی و باشگاه سایپا باشم و در این تیم بمانم. سایپا همیشه مدیریت خوب و ساختار حرفه‌ای داشته و اولویتم برای فصل بعد ماندن در سایپا است.

 

مدافع سایپا ادامه می‌دهد: من یک استقلالی هستم و یک فصل خوب در این تیم داشتم. از دوری تیم محبوبم ناراحت هستم ولی اولویت اولم سایپا است، اما اگر شرایط همکاری به وجود نیاید و پیشنهادی از استقلال باشد، قطعا انتخاب جذابی است.

 

حاج‌محمدی می‌گوید: با یکی، دو تیم صحبت کردم ولی هنوز تصمیم‌گیری نهایی را نکردم ولی مطمئنا امسال سال متفاوتی برای من است که می‌توانم خودم را اثبات کنم. می‌خواهم در این فصل عملکرد خوبی داشته باشم و به تیمم کمک کنم.

 

او با بیان اینکه خوشحال می‌شوم ببینم سایپا امسال نتایج موفقیت‌آمیزی با صادقی کسب می‌کند، عنوان کرد: سایپا شایستگی زیادی در فوتبال ایران دارد و مربی جوانی که مثل صادقی در راس تیم است، می‌تواند این باشگاه را به موفقیت برساند و در کل خوشحال می‌شوم نسل مربیان جوان موفق باشند.

 

بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم می‌گوید: امیدوار هستم شرایطی به وجود بیاید و بسترسازی شود که استقلال موفق شود. با مدیریتی که آقای سعادتمند دارد، می‌تواند استقلال را از بحران‌ها خارج کند و یک تیم منسجم را به مسابقات بفرستد.

 

حاج‌محمدی ادامه می‌دهد: لیگ شرایط خاص خود را بخاطر کرونا دارد ولی قطعا فوتبال همیشه جذاب بوده و مردم ما هم سرگرمی جز فوتبال ندارند. امیدوار هستم لیگ پربار و جذابی داشته باشیم و هواداران فوتبال را خوشحال کنیم.

 

دیدگاه‌ها