کد خبر : 1708478 | 27 شهریور 1399 ساعت 14:49 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

مربی النصر: جاه طلبی های ما در حال افزایش است

سرمربی النصر درباره خطرات احتمالی در بازی تیمش مقابل سپاهان ایران که فردا شب در مرحله چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود، هشدار داد.

مربی النصر: جاه طلبی های ما در حال افزایش است

به گزارش "ورزش سه"، دور چهارم بازی های گروه D در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از فردا شب آغاز می شود که در یکی از این دیدارها، تیم های النصر عربستان و سپاهان اصفهان به مصاف هم می روند.


روی ویتوریا سرمربی پرتغالی النصر در نشست خبری پیش از این دیدار که امروز برگزار شد گفت: دیدار مقابل سپاهان کاملا متفاوت از بازی دو روز پیش با آنها خواهد بود.


وی افزود: تیم سپاهان برای پیروزی و زنده نگه داشتن شانس خود برای صعود به دور دوم این رقابت ها و همچنین برای جبران باخت در دیدار دو روز پیش مقابل ما پای به زمین مسابقه می گذارد. ما باید با تمام توان بازی کنیم و دیدار با آنها به هیچ وجه آسان نخواهد بود.


روی ویتوریا تأیید کرد که النصر برای صدرنشینی در این گروه، فقط با یک هدف یعنی پیروزی و جمع آوری سه امتیاز به مصاف سپاهان خواهد رفت تا خیالش را از صعود به مرحله یک هشتم نهایی راحت کند.


سرمربی النصر درباره دیدارهای آینده این تیم مقابل السد و العین گفت: ما در حال حاضر تمرکزمان تنها بر روی دیدار با سپاهان است. هر مسابقه ای یک هدف جداگانه برای ما دارد. ما فقط پس از سوت داور و اعلام پایان مسابقه قبل، به دیدار بعدیمان فکر می کنیم.


سرمربی النصر درباره جاه طلبی های تیمش در این رقابت ها گفت: مطمئنا جاه طلبی های ما بزرگ است و از یک مسابقه به مسابقه دیگر افزایش می یابد، اما ما در حال حاضر فقط به فکر بازی فردا مقابل قهرمان ایران هستیم.

دیدگاه‌ها