کد خبر : 1707776 | 23 شهریور 1399 ساعت 22:44 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

برد شماره ۵ شارلروا با ایرانی‌ها؛

کاوه چشم به آقای گلی بلژیک دارد(عکس)

شارلروا در شب گلزنی مهاجم ایرانی خود توانست به برتری مقابل وارگم برسد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته پنجم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم شارلروا که مثل بازی‌های اخیرش علی قلی‌زاده و کاوه رضایی را به‌صورت همزمان در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۴۵ امشب در ورزشگاه رگنبوگ مقابل زولته وارگم رده هشتمی قرار گرفت.

 

نیمه اول بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما در ادامه مسابقه درخشش مهاجم ایرانی شارلروا این تیم را به گل اول برابر زولته وارگم رساند.

 

 

1526846

 

 

در دقیقه ۷۱ توپ‌گیری ریوتا موریوکا، هافبک ژاپنی شارلروا موقعیت خوبی برای این تیم به وجود آورد که پاس کات‌بک او را نیکولسون با شوت کم‌دقت زد تا توپ به کاوه رضایی برسد و این ستاره ایرانی با ضربه بغل پای چپ دروازه زولته وارگم را باز کند.

 

نیکولسون که یک پاس گل داده بود، در دقیقه ۸۸ موفق شد گل دوم شارلروا را به ثمر رساند تا یاران قلی‌زاده و رضایی همانند چهار بازی اخیرشان، این هفته هم برابر وارگم به پیروزی ۲ بر صفر دست یافته و با ۱۵ امتیاز در صدر جدول ژوپیر لیگ بلژیک بایستند.

 

 

1526847

 

 

کاوه رضایی، مهاجم ایرانی شارلروا که امشب چهارمین بازی فصل خود را انجام می‌داد، توانست سومین گل فصل خود را در ژوپیر لیگ بلژیک در حضور ۷۹ دقیقه‌ای مقابل زولته وارگم به ثمر رساند تا از همین ابتدای مسابقات برای کسب عنوان آقای گلی خط و نشان بکشد.

 

علی قلی‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا نیز تا دقیقه ۸۸ مسابقه برابر وارگم در ترکیب حضور داشت، اما نتوانست آمار ۳ پاس گل خود را افزایش دهد، اما عملکرد خوبی ارائه داد.

 

 

1526848

 

1526849

دیدگاه‌ها