کد خبر : 1706352 | 16 شهریور 1399 ساعت 18:08 | 121.1K بازدید | 0 دیدگاه

علی شجاعی: مذاکراتمان تا فردا صبح ادامه دارد

علی شجاعی وینگر فصل گذشته تیم نساجی در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

علی شجاعی: مذاکراتمان تا فردا صبح ادامه دارد

به گزارش ورزش سه، سرخ های پایتخت که در یک هفته اخیر موفق به جذب پنج بازیکن لیگ برتری شده بودند، در جدیدترین خرید خود به سراغ علی شجاعی رفته اند.
 

علی شجاعی هافبک ۲۳ ساله تیم نساجی در حالی با پرسپولیس مذاکره کرده که در دو فصل اخیر یکی از بازیکنان تاثیرگذار نساجی بود و پیش از آن هم پیراهن سایپا را برتن داشت و حالا به عنوان بازیکن بزرگسال در آستانه حضور در پرسپولیس قرار دارد.

 

شجاعی توانایی بازی در پست هافبک راست وینگر کناری و دفاع چپ و راست را دارد و باتوجه به جدایی مهدی ترابی، مهره کارآمدی برای قرمزها خواهد بود.

 

او عصر امروز وارد باشگاه پرسپولیس شد و مذاکراتی نسبتا کوتاه را با مهدی رسول پناه انجام داد و پس از ترک باشگاه در مقابل خبرنگاران قرار گرفت: صحبت های خوبی شد. مذاکراتمان تا فردا صبح ادامه دارد. انشالله اگر مشکلی نباشد در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهم بود. فردا مشخص می‌شود.

 

در بازی دو سال پیش پرسپولیس و نساجی، برخورد شجاعی با کامیابی نیا منجر به اخراج این بازیکن از مسابقه شد و جنجال های جالبی به خاطر همین اخراج به وجود آمد اما حالا شجاعی به همین تیم ملحق شده است.

 

با این انتقال فهرست ۲۰ نفره بزرگسالان پرسپولیس تکمیل می‌شود اما جدایی کریستین اوساگوآنا و همچنین چند بازیکن دیگر، جا را برای خریدهای احتمالی بعدی باز خواهد کرد.

 

حامد لک، احسان پهلوان، سعید آقایی، میلاد سرلک و عیسی آل کثیر دیگر خریدهای پرسپولیس بود که در پست های مختلف به این تیم اضافه شدند.

دیدگاه‌ها