کد خبر : 1705422 | 11 شهریور 1399 ساعت 17:33 | 137.2K بازدید | 5 دیدگاه

با نیم فصل تاخیر و بعد از دو راند مذاکره؛

رسمی؛ آل کثیر به پرسپولیس پیوست

عیسی آل کثیر مهاجم سابق تیم نفت آبادان به پرسپولیس پیوست.

رسمی؛ آل کثیر به پرسپولیس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم گلزن و سابق تیم نفت آبادان و پیکان که از صبح امروز مذاکرات خود با پرسپولیس را انجام داده بود، سرانجام دقایقی قبل با مدیران این باشگاه به توافق رسید و پرسپولیسی شد.

 

صبح امروز خبر توافق او با پرسپولیسی ها انتشار یافت اما در نهایت پس از توافقات کلی، روی بند مالی اختلاف نظرهایی وجود داشت و حتی به همین دلیل آل کثیر محل مذاکرات را ترک کرد و به همراه مدیربرنامه اش از این محل خارج شد. حدود دو ساعت مذاکرات رغبتی و پیروانی به صورت تلفنی دنبال شدند و حتی گمانه زنی ها مبنی بر این بود که در صورت عدم توافق، راهی تیم دیگری خواهد شد.

 

اما با این حال ساعت 17:30 مذاکرات به سرانجام رسید و پرسپولیسی ها توانستند رضایت آل کثیر را جلب کنند و احتمالا این مهاجم 31 ساله نیز از خود انعطاف هایی را نشان داد تا پیراهن پرسپولیس را برتن کند. آل کثیر فصل گذشته 12 گل برای صنعت نفت زد و آقای گل این تیم شد و مدعی جدی کفش طلای لیگ برتر هم بود.

 

 

1524060

 

 

این مهاجم گلزن در نیم فصل قرار بود پرسپولیسی شود اما باشگاه نفت آبادان این اجازه را صادر نکرد و سرانجام پرسپولیس استوکس و اوساگوآنا را به خدمت گرفت و این دو هم ماجراهای خود را داشتند تا این که دوباره آل کثیر گزینه پرسپولیس شد و این بار کار انتقالش  به سرانجام رسید.

 

او که قرار بود روز گذشته انتقال را نهایی کند و به خاطر درگذشت یک عضو خانواده اش در جنوب ماند، دقایقی پیش وارد خیابان باشگاه پرسپولیس شد و در حالی که حدود 20-30 خبرنگار منتظر ثبت اتفاقات بودند، بدون صحبت با آن ها وارد ساختمان باشگاه شد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها