کد خبر : 1704741 | 07 شهریور 1399 ساعت 19:12 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع صربستانی در آستانه انتقال به اینتر

الکساندر کولاروف، مدافع باتجربه و صربستانی رم در آستانه انتقال به اینتر قرار گرفته است.

مدافع صربستانی در آستانه انتقال به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، در اواسط هفته جلسه ای میان آنتونیو کونته و مدیران اینتر برگزار شد و در نهایت طرفین برای ادامه همکاری به توافق رسیدند. در روزهای اخیر تلاش باشگاه در مسیر برآورده کردن نیازهای نقل و انتقالاتی کونته بوده و گاتزتا مدعی شد اینتر در آستانه به خدمت گرفتن الکساندر کولاروف، مدافع 34 ساله رم قرار گرفته است.

 

1381680

 

کونته معتقد است قدرت رهبری و تجربه کولاروف می تواند در طول فصل تیمش را یاری کند و او در حال حاضر بهترین گزینه برای تقویت ترکیب محسوب می شود. مدیران اینتر به کونته اطلاع داده اند در حال حاضر بودجه زیادی برای خرید بازیکنان جدید وجد ندارد و به همین دلیل سرمربی نراتزوری نیز در تلاش برای کاهش خواسته هایش بوده است.

 

کونته در فصل پیش رو نیز قصد دارد از سیستم دفاع سه نفره استفاده کند و الکساندر کولاروف می تواند به عنوان مدافع چپ در این سیستم نقش آفرینی کند. احتمالا این انتقال با مقداری وجه نقد و رفتن یک بازیکن جوان از اینتر به رم انجام خواهد شد. از زمان ورد کونته به رختکن اینتر، این تیم روی به جذب مدافعان کناری باتجربه آورده و پیش از الکساندر کولاروف، بازیکنانی چون اشکلی یانگ و ویکتوز موزس نیز راهی اینتر شده اند. امرسون پالمیری، مدافع چلسی نیز دیگر گزینه کونته برای تقویت این پست محسوب می شود.

دیدگاه‌ها