کد خبر : 1703116 | 30 مرداد 1399 ساعت 00:14 | 65.7K بازدید | 1 دیدگاه

دو گل از گناربری برای پایان شگفتی‌های لیون؛

یک فنجان چای زیر موشک و خمپاره! (عکس)

سرژ گناربری، ستاره جوان بایرن مونیخ دو بار در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه لیون شد.

یک فنجان چای زیر موشک و خمپاره! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از سپری شدن فشار عجیب دقایق ابتدایی لیون این بایرن مونیخ بود که جریان بازی را در دست گرفت و موفق شد در 30 دقیقه ابتدایی دو بار برابر لیون به گل برسد. زننده هر دو گل باواریایی ها سرژ گناربری، گلزن تند و تیتز این تیم بود.

 

در ابتدا سرژ گناربری پشت محوطه لیون صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق و غیرقابل مهار به طاق دروازه لیون موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. دقایقی بعد و روی ارسال زمینی ایوان پریشیچ، رابرت لواندوفسکی به شکل غیرمنتظره ای در دهانه دروازه موقعیت فوق العاده ای را از دست داد، اما در ریباند باز هم این سرژ گناربری بود که دروازه خالی را باز کرده و برتری تیمش را دو برابر کرد.

 

سرژ گنابری حالا تبدیل دومین بازیکن آلمانی شده که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق به دبل شده، پیش از او توماس مولر در سال 2013 دو بار موفق به باز کردن دروازه بارسلونا شده بود. همچنین سرژ گنابری یکی از تنها چهار بازیکنی است که در این فصل به طور مستقیم در حداقل 10 گل در لیگ قهرمانان اروپا نقش آفرینی کرده و به جز او به همراه رابرت لواندوفسکی (19)، ارلینگ هالند (11) و کیلیان مباپه (10) نیز چنین کارنامه ای داشته اند. گناربری در این فصل در 9 بازی 9 گل زده و 2 بار نیز موفق به ارسال پاس گل شده است.

 

1520945

 

1520941

 

1520958

 

1520943

 

اگر بایرن مونیخ در این فصل از لیگ قهرمانان به قهرمانی دست یابد، بی شک گناربری در این مسیر نقش مهمی ایفا کرده است. او در مراحل گروهی نیز عملکرد درخشانی داشت و جالا در نیمه نهایی به تنهایی تیمش را فشار وحشتناک دقایق ابتدایی لیون خارج کرد. این شادی خاص و شیرین کردن چای نیز تصویری خاص از گناربری ساخته است.

 

1520956

 

1520948

 

اما این شادی خاص گناربری الهام گرفته از جیمز هاردن ، ستاره NBA است. گناربری در مورد این شادی در گذشته گفته بود: "جیمز هاردن بعد از نواختن ضربات ثانیه های پایانی جشنی اینگونه مانند انجام پخت و پز برپا می کند. ما در فوتبال به اندازه بسکتبال امتیاز نمی گیریم و در واقع موفق به گلزنی نمی شویم. بنابراین من فکر می کنم بین من و هاردن شباهتی وجود دارد، زیرا او بازیکن تهاجمی بسیار خوبی است و من نیز در خط حمله بازی می کنم."

 

1520959

دیدگاه‌ها