کد خبر : 1702894 | 28 مرداد 1399 ساعت 17:45 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

لائوتارو:

اینتر قهرمان می شود؛ خواب چنین شبی را می دیدم

لائوتارو مارتینز ستاره اینتر در بازی شب گذشته برابر شاختار بود و یکی از امیدهای گلزنی نراتزوری در فینال لیگ اروپا نیز محسوب می شود.

اینتر قهرمان می شود؛ خواب چنین شبی را می دیدم

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان دیشب در شهر دوسلدورف آلمان و در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف شاختار دونتسک اوکراین رفت. شاگردان آنتونیو کونته با ارائه یک بازی تهاجمی حریف شان را با نتیجه مقتدرانه 5-0 شکست دادند تا حریف سویا در بازی فینال شوند.

 

 

1520547

 

 

اینتر نیمه اول را با تنها گل لائوتارو مارتینز با نتیجه 1-0 برد ولی در نیمه دوم ماشین گلزنی شاگردان کونته روشن شد. از پنج گل اینتر در این بازی دو گل توسط لائوتارو مارتینز و دو گل توسط روملو لوکاکو به ثمر رسید.

لائوتارو مارتینز در پایان بازی به اسکای اسپورتس گفت:« شب فوق‌العاده‌ای بود، از آن شب‌هایی که خوابش را می‌دیدیم.

خیلی وقت بود که اینقدر خوب بازی نکرده بودم و در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ثابت کردیم که اینتر برای انجام کارهای بزرگ آماده است. ما آماده بازی فینال هستیم. گل‌هایی که در این بازی زدم به من اعتماد به نفس بالایی داد، چون مدتی در سطح معمول بازی خودم نبودم اما این تجربه به من کمک می‌کند تا رشد کنم.»

 

مهاجم آرژانتینی اینتر که سخت مورد توجه بارسا قرار دارد، در ادامه گفت:« بابت روش بازی تیم و شخصیتی که اینتر از خود نشان می‌دهد، خیلی خوشحالم. ما بازی به بازی بهتر می‌شویم و از عملکرد انفرادی‌ خودم هم راضی هستم. از آنجایی که فرزند اولم به زودی به دنیا خواهد آمد، این گل‌ها را به همسر و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

باید به قدرتمندتر شدن‌مان ادامه دهیم و پختگی خود را با بازیکنان جوان و بازیکنان باتجربه‌ای همچون سمیر هندانوویچ، دانیلو دی‌آمبرزیو و دیه‌گو گودین نشان دهیم. آنها راه را به ما نشان می‌دهند و ما باید از آنها پیروی کنیم.»

 

 

1520542

 

 

مارتینس همچنین درباره رویارویی با سویا در فینال گفت:«  سویا تیم بسیار قدرتمندی است، ما سعی خواهیم کرد در چند روز آینده پس از استراحت کردن، خودمان را برای این بازی خاصی که خوابش را می‌دیدیم، آماده کنیم. امیدوارم در دیدار فینال هم همه چیز به خوبی پیش برود و اینتر جام را با خود به خانه ببرد.»

 

دیدار پایانی لیگ اروپا از ساعت 23:30 روز جمعه 31 شهریور و در ورزشگاه رِین‌اِنرجی کلن برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها