کد خبر : 1702638 | 27 مرداد 1399 ساعت 11:20 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: اینتر ناجی ایتالیا نیست؛ برای نراتزوری می‌جنگیم

آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان در آستانه دیدار با شاختار در نیمه نهایی لیگ اروپا می‌گوید اینتر خودش را ناجی ایتالیا نمی‌داند.

کونته: اینتر ناجی ایتالیا نیست؛ برای نراتزوری می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه اینترمیلان امشب در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف شاختار دونتسک می‌رود آنتونیو کونته سرمربی این تیم می‌گوید اینتر در حال حاضر فقط روی خودش تمرکز کرده و نه روی نمایندگی ایتالیا. کونته به خبرنگاران گفت درحالیکه تیمش برای فتح لیگ اروپا تلاش می‌کند نباید به عنوان ناجی ایتالیا تصور شود.

 

1520371

 

آنتونیو کونته و شاگردانش برای اینکه بتوانند فصل را با فتح دست کم یک جام به پایان برسانند همه حواس شان به لیگ اروپا است. اما آنها ابتدا باید برای رسیدن به فینال امشب در شهر دوسلدورف آلمان از پس شاختار دونتسک اوکراین برآیند تا در صورت پیروزی در فینال مقابل سویا بایستند.

 

حالا که همه تیم‌های ایتالیایی از رقابتهای اروپایی حذف شده‌اند؛ در لیگ قهرمانان یوونتوس مقابل لیون و ناپولی مقابل بارسلونا حذف شده و آتالانتا هم در مقابل پاری سن ژرمن شکست خورده همه نگاه‌ها در ایتالیا با اینتر دوخته شده. ولی کونته می‌گوید اینتر برای خودش می جنگد و نباید منجی ایتالیا دانسته شود.

 

1520370

 

کونته در آستانه بازی امشب تیمش به خبرنگاران گفت: " ما خودمان را منجیان کشور نمی‌بینیم. ما در مسیر امسال‌مان بدون اینکه به تیم‌های دیگر نگاه کنیم و انرژی مان را هدر بدهیم فقط روی خودمان تمرکز داشتیم. هدف ما این است که پیشرفت کنیم. من شخصاً اگر بتوانیم یک قهرمانی اروپایی بدست بیاوریم خیلی خوشحال خواهم شد. ولی هدفم اضافه شدن یک جام به کارنامه شخصی ام نیست بلکه تنها به باشگاهی فکر می کنم که استخدامم کرده".

 

سرمربی اینتر در ادامه گفت: " شاختار تیمی مملو از بازیکنان بااستعداد است و ما برای آنها احترام زیادی قائل هستیم. در مورد سوالهای شما درباره بازار نقل و انتقالات هم باید بگویم در حال حاضر صحبت کردن درباره نقل و انتقالات و بازیکنان دیگر اصلاً درست نیست".

 

 

دیدگاه‌ها