کد خبر : 1702412 | 26 مرداد 1399 ساعت 07:50 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام: پاتوسی هشت کیلو اضافه وزن دارد!

سرمربی تیم فولاد خوزستان به شدت از هافبک آفریقایی خود گلایه کرد و گفت که او در روزهای قرنطینه غیرحرفه‌ای رفتار کرده است.

نکونام: پاتوسی هشت کیلو اضافه وزن دارد!

به گزارش "ورزش سه" پس از ثبت سومین تساوی فولاد خوزستان در لیگ نوزدهم که باعث شده تا آن‌ها در معرض از دست دادن سهمیه آسیایی قرار گیرند، جواد نکونام سرمربی این تیم به عنوان میهمان تلفنی در برنامه شب‌های فوتبالی حاضر شد و درباره شرایط تیمش صحبت کرد. نکونام در بخشی از صحبت‌های خود درباره وضعیت آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی فولاد گفت: نمی دانم واقعا باید چه بگویم اما پاتوسی در روزهای قرنطینه اصلا تمرین نکرده و دچار اضافه وزن عجیبی شده بود؛ متاسفانه این رفتار از سوی پاتوسی کاملا غیر حرفه ای بود و البته باید بگویم که این بازیکن از نظر فنی، بازیکن خوب و ممتازی است اما در دوران کرونا هشت کیلو اضافه وزن پیدا کرده است.

 

وی درباره دلیل خط خوردن نام پاتوسی از لیست دیدار فولاد مقابل پارس جنوبی هم افزود: موضوع اضافه وزن بالای پاتوسی باعث شده تا وی از لیست فولادی در بازی مقابل پارس جنوبی جم، کنار گذاشته شده است.

 

نکونام در پاسخ به این‌که چرا در دیدار هفته گذشته پاتوسی را با اضافه وزن به میدان فرستاده هم گفت: عمدا این کار را انجام دادم و به پاتوسی چاق بازی دادم تا دیگران وضعیت جسمانی و بدنی این بازیکن را ببینند!

 

دیدگاه‌ها