کد خبر : 1702245 | 25 مرداد 1399 ساعت 18:13 | 7.3K بازدید | 1 دیدگاه

از روزهای قهرمانی تا این روزهای پراسترس؛

آخرین فرصت سپاهان برای آسیایی شدن

شکست و حتی تساوی برابر شهرخودرو به نوعی پرونده سپاهان برای حضور در رقابت های آسیایی سال آینده را بر باد می دهد و البته در جبهه مقابل هم شرایط غیر از این نیست.

آخرین فرصت سپاهان برای آسیایی شدن

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در اردوی سپاهان اصلا خوب نیست؛ از پیروزی برابر نفت آبادان و حمله عصبی امیرقلعه نویی سه دیدار پشت سر هم در لیگ و رقابت های جام حذفی برای طلایی پوشان با شکست خاتمه یافته و نتیجه هم اینکه، سپاهان برای اولین مرتبه در طول فصل که رتبه اول یا دوم را در اکثر مواقع در اختیار داشت، به رتبه پنجم سقوط کرده و اگر دو بازی پیش رو را با پیروزی پشت سر نگذارد، بار دیگر از حضور در رقابت های آسیایی محروم خواهد شد. حذف از جام حذفی هم امیدهای این تیم برای کسب سهمیه با قهرمانی در این مسابقات را از بین برده است.


پس آنها امروز چاره ای جز کسب هر سه امتیاز دیدار برابر شهرخودرو ندارند تا 48 امتیازی شوند و با امیدواری به بازی آخر برابر پیکان برسند.


در میان تیم هایی که شانس کسب سهمیه آسیایی دارند، دو بازی رو در روی دیگر میان شهر خودرو و فولادخوزستان و همینطور فولادخوزستان و تراکتور شاهد هستیم واین موضوع کار تیم فولاد و همینطور شهر خودرو را برای رسیدن به کسب سهیمه آسیایی سخت می کند.


رقابت برای رسیدن به سهمیه آسیایی حالت فشرده ای به خود گرفته و باید دید در نهایت کدام تیم ها می توانند پس از پرسپولیس نام خود را برای حضور در این رقابت ها معرفی کنند. البته که قهرمان رقابت های جام حذفی که یکی از تیم های تراکتور، نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس یا استقلال خواهد بود، می تواند در سهمیه چهارم بسیار تاثیرگذار باشد و بهترین گزینه برای تیم هایی نظیر فولاد، سپاهان و شهر خودرو قهرمانی پرسپولیس است تا بدون حرف و حدیث و اما و اگر سهمیه چهارم باز شود.

دیدگاه‌ها