کد خبر : 1698801 | 07 مرداد 1399 ساعت 17:01 | 227.5K بازدید | 23 دیدگاه

شایعه در ایتالیا؛

ساری علیه رونالدو؛ کفش طلا از دست رفت؟

کریستیانو رونالدو احتمالاً در کسب یک جایزه فردی در پایان رقابت های فصل جاری سری آ باز خواهد ماند.

ساری علیه رونالدو؛ کفش طلا از دست رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، شاید غیرمنصفانه ترین لقب دنیا در این روزها توسط فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس یعنی کریستیانو رونالدو یدک کشیده می شود. رونالدو به واسطه گل های زیادی که در فصل جاری از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده بارها با لقب "پنالدو" مورد تمسخر قرار گرفته اما این مرد سیری ناپذیر دنیای فوتبال بارها نشان داده که این مسائل نمی‌تواند در روند فوق العاده او تاثیر خاصی بگذارد.

 

اخیرا مائوریتزیو ساری در مصاحبه ای گفت: " بعد از فتح اسکودتو به بازیکنانم گفتم که قطعاً آن ها بسیار فوق‌العاده هستند زیرا با من که قبلاً هیچ قهرمانی لیگ به دست نیاورده بودم، جام سری آ را فتح کردند."

 

 

1513126

 

 

اگرچه سرمربی یوونتوس در این نقل‌قول همه بازیکنانش را در مورد خطاب قرار داد اما به نظر می‌رسد که اگر گل‌های حساس کریستیانو رونالدو در فصل جاری نبود، این امکان وجود داشت که سرنوشت دیگری برای قهرمان رقابت های سری آ رقم بخورد چرا که بیانکونری در چند هفته اخیر پرنوسان ترین روزهای خود طی سالهای گذشته را پشت سر گذاشته است.

 

رونالدو 12 گل از 31 گل خود در فصل جاری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده اما به طور قطع یک بازیکن با این میزان از موفقیت، در چنین موقعیت حساسی نیز باید از مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد؛ اتفاقی که کریس رونالدو کاملا از آن برخوردار بوده است.

 

 

1514737

 

 

با این حال در فصلی که رقیب سنتی کریس رونالدو یعنی لیونل مسی بخشی از آن را به دلیل مصدومیت از دست داد، این فرصت برای ستاره پرتغالی وجود داشت که بتواند با فاصله کفش طلای سال 2020 را از آن خود کند. CR7 اما در این راه با دو رقیب جدی دیگر به جز لئو مسی روبرو شد.

 

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ در فصل جاری یکی از بهترین سال های فوتبال خود را پشت سر گذاشته و با به ثمر رساندن 34 گل عنوان آقای گلی رقابت‌های بوندسلیگا را از آن خود کرد. عملکرد لوا به قدری خیره کننده بود که بسیاری معتقد هستند، در صورتی که مراسم توپ طلای 2020 برگزار می شد احتمالاً این عنوان به ستاره باواریایی ها می رسید.

 

 

1515142

 

 

لواندوفسکی اما تنها شانس فتح جایزه کفش طلای 2020 به حساب نمی آید چرا که رقابت های فصل جاری فوتبال اروپا یک ستاره غیر قابل پیش‌بینی را در صدر گلزنان خود کنار لواندوفسکی می بیند. گلزن قهار لاتزیو یعنی چیرو ایموبیله 34 گله، بازیکنی است که حالا و با توجه به دو مسابقه باقی مانده تا پایان رقابت های سری آ شانس اصلی فتح کفش طلای 2020 محسوب می‌شود؛ اتفاقی که مهاجم ایتالیایی تنها یک گل تا رسیدن به آن فاصله دارد.

 

اگرچه کریس رونالدو هنوز هم با 31 گل زده برای به دست آوردن این عنوان شانس دارد اما نشریات ایتالیایی امروز گزارش دادند که فوق ستاره پرتغالی یووه به احتمال فراوان در دو بازی آینده این تیم مقابل کالیاری و رم استراحت خواهد کرد تا برای مسابقه حساس این تیم در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون آماده شود؛ مسابقه ای که در دیدار رفت با یک گل به سود تیم فرانسوی خاتمه یافته و یووه برای صعود به دور بعد محکوم به پیروزی با فاصله بیش از یک گل در آلیانز خواهد بود.

 

اگرچه رونالدو طی سالهای اخیر بارها اعلام کرده کسب جوایز فردی اولویت اصلی او به حساب نمی آید و در ابتدای امر به موفقیت تیم فکر می کند اما با این حال عدم کسب کفش طلای 2020 با وجود نبود لیونل مسی در این رقابت می تواند اتفاقات تلخی برای این بازیکن محسوب شود.

 

 

1515144

 

 

کریستیانو پیش از این چهار بار جایزه کفش طلا را از آن خود کرده بود که آخرین آن به فصل 15-2014 برمی‌گردد که در لباس رئال مادرید به این مهم دست یافت و حالا به نظر می‌رسد که این طلسم برای یک سال دیگر برای او ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها