کد خبر : 1698693 | 07 مرداد 1399 ساعت 08:00 | 14.3K بازدید | 2 دیدگاه

طلسم عجیب نوری مقابل استقلال

بدشانسی ها و تیره روزی های محمد نوری مقابل استقلال تمامی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال توانست بازی عقب افتاده اش مقابل پارس جنوبی را با پیروزی پشت سر بگذارد و به رده ی دوم جدول رده بندی صعود کند. در این دیدار که استقلال تیم برتر میدان بود، با گل های کریمی و دیاباته توانست 3 امتیاز حساس را از جم سوغاتی به تهران بیاورد. 


در این دیدار، محمد نوری کاپیتان پارس از دقیقه ی 53 به جای آدام همتی به زمین مسابقه آمد. پارسی ها در دقیقه 81 صاحب یک ضربه ی پنالتی شدند که نوری پشت این توپ ایستاد و ضربه اش را به آسمان زد تا بهترین فرصت جمی ها برای کاهش اختلاف، از دست برود.

 

1515061


این چندمین بدبیاری نوری در تقابل با استقلال است. پیش از این، نوری در شهرآورد هفتاد و دوم و دیدار استقلال و پرسپولیس در حالیکه بازی با یک گل به سود آبی پوشان بود، یک ضربه ی پنالتی را از دست داد. 


همچنین در دربی هفتادم که با تک گل دقایق پایانی مجیدی به سود اسقلال به پایان رسید، نوری توانست دروازه ی استقلال را باز کند ولی کمک داور مسابقه به اشتباه گل او را آفساید اعلام کرد. در بازی رفت استقلال و پارس نیز نوری بازهم توانست به استقلال گلزنی کند، ولی آنجا نیز کمک داور اشتباه کرد و گل سالم نوری را آفساید تشخیص داد.


نوری در بدبیاری مقابل استقلال به نوعی پوکر کرد و باید دید سریال بدشانسی های محمد نوری مقابل استقلال کی به پایان خواهد رسید.

 

1515062

دیدگاه‌ها