کد خبر : 1698106 | 04 مرداد 1399 ساعت 11:45 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

غم و خوشحالی؛ روایت کاپیتان PSG از قهرمانی

تیاگو سیلوا کاپیتان پاری سن ژرمن بعد از قهرمانی این تیم در جام حذفی فرانسه گفت مصدومیت امباپه در این بازی با وجود قهرمانی، کام بازیکنان PSG را تلخ کرده.

غم و خوشحالی؛ روایت کاپیتان PSG از قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی پاری سن ژرمن مقابل سنت اتین در فینال جام حذفی فرانسه و فتح دومین جام قهرمانی فصل توسط تیم پاریسی که دیشب اتفاق افتاد تحت‌الشعاع اتفاقی قرار گرفت که در این بازی برای کیلیان امباپه ستاره بزرگ PSG افتاد. مصدومیت شدید امباپه در نیمه اول این بازی باعث شد کاپیتان PSG در پایان بازی اعلام کند این مصدومیت کام بازیکنان هم تیمی‌اش را تلخ کرده.

 

1514189

 

در جریان بازی دیشب دو تیم که با پیروزی 1-0 PSG به پایان رسید تکل خشن پرین بازیکن سنت اتین باعث شد امباپه روی زمین افتاده و مدتها از درد به خود بپیچد. او در نهایت از زمین بیرون رفت و وارد تونل ورزشگاه شد تا در نیمه دوم با چوب زیر بغل و پای آتل بندی شده به نیمکت برگردد.

 

1514258

توییت باشگاه پاری سن ژرمن: چه شجاعتی کیلیان! امیدواریم چیز خیلی بدی نباشد

 

تیاگو سیلوا کاپیتان PSG در پایان بازی به خبرنگاران گفت: " وقتی چنین اتفاق هایی می افتد صحبت کردن درباره آن سخت است. ما از یک طرف برای کیلیان ناراحتیم و از طرف دیگر خوشحالیم که جام قهرمانی را بدست آوردیم".

 

سیلوا در ادامه گفت: " این درست است که بازی امروز بازی سختی بود. ما هم خوب بازی نکردیم و همانطور که مربی مان به خوبی توضیح داد مشکلاتی داشتیم. خلاصه اینکه هم به خاطر کیلیان ناراحتیم و هم به خاطر قهرمانی، خوشحال. امیدوارم کیلیان خیلی زود به میدان برگردد. او برای ما یک بازیکن کلیدی است".

 

 

دیدگاه‌ها