کد خبر : 1697842 | 03 مرداد 1399 ساعت 00:28 | 87.5K بازدید | 4 دیدگاه

دژاگه و حاج صفی و رحمتی؛

قابی که به‌زودی -شاید- در تیم ملی ببینیم! (عکس)

سه بازیکن باتجربه دیدار امشب شهر خودرو و تراکتور در پایان بازی با یکدیگر خوش و بش داشتند و عکس یادگاری انداختند.

قابی که به‌زودی -شاید- در تیم ملی ببینیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه" شاگردان سهراب بختیاری زاده و ساکت الهامی برای بقا در منطقه سبز آسیایی به دنبال سه امتیاز یک دوئل شش امتیازی بودند که در نهایت یک بازی کم موقعیت بازی بدون گل مساوی به پایان رسید تا این نتیجه به سود دیگر تیم‌های مدعی برای کسب سهمیه آسیایی شود.

 

احسان حاج صفی و اشکان دژاگه شب کم فروغی را در مشهد سپری کردند و نتوانستند شلیکی را در درون چارچوب مهدی رحمتی داشته باشند تا سنگربان باتجربه شهر خودرو بتواند دوازدهمین کلین شیت فصل خود را در یک مصاف حساس و شش امتیازی به ثبت برساند.

 

در پایان بازی، این سه ستاره باتجربه فوتبال ایران در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا قاب یادگاری را به ثبت برسانند؛ بازیکنانی که می‌توانستند اکنون در تیم ملی، هم‌بازی هم باشند اما سالهاست مهدی رحمتی دیگر به دلیل اختلافات قدیمی بازوبند تیم ملی را به بازو نمی‌بندد و به اردو دعوت نمی‌شود اما دژاگه و حاج صفی دو کاپیتان فعلی تیم ملی هستند تا این قاب با تیتر "کاپیتان های دیروز و امروز تیم ملی" به ثبت برسد. البته که جای مسعود شجاعی در ارنج امشب ساکت الهامی خالی بود تا جمع ستارگان بازی را تکمیل کند.

 

1513804

 

مهدی رحمتی آنقدر در این فصل و در آستانه چهل سالگی خودش را آنقدرها آماده نشان داده که بعید نیست دراگان اسکوچیچ او را از لیست سیاه تیم ملی خارج کند؛ هر چند رحمتی رقبایی چون علی بیرانوند، پیام نیازمند، رشید مظاهری و امیر عابدزاده دارد اما با توجه به آن‌که اسکوچیچ دقیق و موشکافانه مسابقات لیگ را زیر ذره بین قرار داده، بعید نیست حداقل برای یک اردو دوباره نام رحمتی در لیست مدعوین تیم ملی قرار گیرد. شاید حداقل برای قدردانی از این گلر مهم تاریخ فوتبال ایران و قدردانی از او.

 

تیم ملی فوتبال ایران در ماه آینده دو بازی دوستانه برابر ازبکستان و سوریه دارد که این فرصتی خوبی برای ثبت یک قاب مشابه در فوتبال ایران است؛ اگر چه این قاب مورد علاقه هواداران یک تیم پرطرفدار دیگر است و شاید در جایی دیگری هم تکرار بشود!

 

دیدگاه‌ها