کد خبر : 1696455 | 27 تیر 1399 ساعت 14:58 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

دست رد ستین به درخواست مربی تیم دوم بارسا

کیکه ستین با وجود تشریفاتی بودن بازی آخر تیمش برابر آلاوس، حاضر نشد بازیکنان جوانش را در اختیار تیم دوم قرار بدهد.

 دست رد ستین به درخواست مربی تیم دوم بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ برابر اوساسونا 1-2 شکست خورد تا شرایطش بحرانی شود. رئال مادرید هم با برتری بر ویارئال قهرمانی اش را مسجل کرد تا هفته پایانی لالیگا برای دو غول فوتبال اسپانیا حکم تشریفاتی را پیدا کند.

 

 

Riqui Puig y Ansu Fati apuntan a ser refuerzos de lujo para el Barça B en el playoff

 

 

در سوی دیگر تیم دوم بارسا در پلی آف برای صعود به دسته دوم قرار دارد و باید به مصاف تیم دوم وایادولید برود. گارسیا پیمنتا(مربی تیم دوم) قصد داشت برای این بازی حساس از ریکی پویج و آنسو فاتی ذعوت کند اما کیکه ستین با این درحواست مخالفت کرد و گفت که به این دو بازیکن نیاز دارد.

پویج و فاتی هر دو تحت قرارداد با تیم دوم بارسا هستند و دستمزدشان نیز در سطح بازیکنان تیم اول نیست ولی فاتی تقریبا تمام فصل برای تیم اول بازی کرد و پویج نیز در نیم فصل دوم به فهرست تیم اول اضافه شد و در بازی های اخیر توانسته به ترکیب اصلی آبی اناری ها نیز برسد.

مخالفت ستین خشم سرمربی تیم دوم بارسا را به دنبال داشته و او درک نمی کند چرا نمی تواند از فاتی و پویج برای بازی حساس تیمش استفاده کند.

خبر بد دیگر برای تیم دوم بارسا اینکه رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای هم به دلیل محرومیت جرارد پیکه و مصدومیت اومتیتی، در هفته پایانی در اختیار تیم اول خواهد بود.

 

 

1509682

 

 

دیدگاه‌ها