کد خبر : 1696147 | 25 تیر 1399 ساعت 21:52 | 31.1K بازدید | 2 دیدگاه

کایل واکر:

به خاطر این دو بازیکن قهرمان اروپا می شویم

کایل واکر، مدافع انگلیسی منچسترسیتی هدف این فصل تیمش را قهرمانی در لیگ قهرمانان توصیف کرد.

به خاطر این دو بازیکن قهرمان اروپا می شویم


به گزارش "ورزش سه"، سیتی در بازی رفت مقابل رئال مادرید 1-2 در برنابئو به برتری دست یافت و حالا از شانس مناسبی برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان برخوردار است. اگرچه مسیر سیتیزن ها در ادامه این رقابت ها نیز دشوار است، اما کایل واکر مدعی شد حالا وقت موفقیت در این تورنمنت فرا رسیده است.

 

1467842

 

کایل واکر گفت: "ما قهرمانی لیگ برتر را از دست دادیم که ضربه بزرگی بود. با این وجود باید کلاه به احترام قهرمانی لیورپول از سر برداشت، زیرا آنها در طول فصل فوق العاده بازی کرده و در نهایت قهرمانی را به دست آوردند. امیدوارم حالا منچسترسیتی بتواند مانند سال گذشته درخشان بازی کند و این بار در لیگ قهرمانان به موفقیت دست یابد.

 

ما ثابت کردیم که می توانیم قهرمان انگلیس شویم و حالا فقط لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است. هم بازیکنان و هم مربی این جام را می خواهند. برخی از بازیکنان ما پایان قرارداد و دوران حرفه ای خود نزدیک می شوند. به عنوان مثال شرایط داوید سیلوا و فرناندینیو اینگونه است و آنها تا به حال فاتح لیگ قهرمانان نشده اند. ما به آنها مدیون هستیم و موفقیت در لیگ قهرمانان کمترین کاری است که می توانیم برای این دو بازیکن انجام دهیم"

دیدگاه‌ها