کد خبر : 1694311 | 17 تیر 1399 ساعت 10:55 | 79.2K بازدید | 31 دیدگاه

اوج جنجال در لالیگا؛

درگیری رئال مادرید و بارسلونا، سر همین چند صحنه! (عکس)

جنجال در لالیگا به اوج رسیده و مدعیان هر روز به شکلی یکدیگر را متهم می کنند.

درگیری رئال مادرید و بارسلونا، سر همین چند صحنه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسد رئال مادرید فاصله چندانی تا فتح لالیگا ندارد، مدیریت، بازیکنان و هواداران بارسلونا به شدت معتقدند در هفته های اخیر داوری ها به سود تیم رقیب بوده و به این دلیل رئال مادرید شرایط بهتری در جدول پیدا کرده است. حالا مارکا صحه های مشکوک داوری در این هفته های آغاز دوباره فوتبال را بررسی کرده و کارشناس این نشریه نیز در این خصوص نظر داده است.

 

رئال مادرید- ایبار

 

1509273

 

رئال مادرید در اولین دیدار بعد از بازگشت با سه گل مقابل ایبار به برتری رسید، اما برخی معتقدند بودند روی گل اول تونی کروس، کریم بنزما در آفساید بوده که کارشناس مارکا اذعان داشت پای بازیکن ایبار آفساید را پر کرده است.

 

رئال مادرید- والنسیا

 

اگرچه شاگردان زیدان در این دیدار با سه گل به برتری رسیدند، اما اولین گل را رودریگو مورنو از والنسیا به ثمر رساند که VAR آن را آفساید اعلام کرد. البته در این صحنه این مکسی گومز بود که در آفساید قرار داشت و تعبیر داور نیز دخالت او و عدم اجازه حرکت به رافائل واران برای مهار رودریگو بود. کارشناس مارکا این تصمیم را تایید کرد، اما هواداران بارسلونا معتقد بودند داور اشتباه کرده و آرتورو ویدال نیز به تمسخر این تصمیم پرداخت.

 

رئال مادرید- سوسیداد

 

1509276

 

این جنجالی ترین دیدار هفته های اخیر بود و برخی معتقدند سه تصمیم مهم به سود رئال مادرید گرفته شده است. اولی خطای دیگو یورنته روی وینسیوس جونیور بود که پنالتی اعلام شد و VAR نیز آن را تایید کرد و کارشناس مارکا نیز این تصمیم را صحیح دانست.  

 

1509274

 

دقایقی بعد سوسیداد به گل تساوی رسید، اما ضربه عدنان یانوزای به دلیل اینکه بازیکنی جلوی دید تیبو کورتوا را گرفته بود مردود اعلام شد و مارکا باز هم معتقد است این تصمیم درست بوده است. گل دوم در شرایطی توسط کریم بنزما به ثمر رسید که شبهاتی مبنی بر هند بودن این گل وجود داشت، اما مارکا مدعی شد برخورد توپ به این ناحیه هند محسوب نمی شود.

 

رئال مادرید- مایورکا

 

1509271

 

در این دیدار وینیسیوس در شرایطی گل اول را وارد دروازه مایورکا کرد که چند لحظه قبل دنی کارواخال باعث توقف دنی رودریگز شده بود، اما کارشناس مارکا اینجا نیز مدعی شد این برخورد صحیح بوده و خطا محسوب نمی شود.

 

اسپانیول- رئال مادرید

 

1509278

 

در این دیدار رئال مادرید با پاس پشت پا و فوق العاده بنزما به کاسمیرو با یک گل به برتری دست یافت، اما به نظر می رسید دیگو لوپز در یک صحنه روی کریم مرتکب خطای پنالتی شده است. البته داور چنین تصمیمی نگرفت و در نهایت رئال مادرید با یک گل به پیروزی دست یافت.

 

رئال مادرید- ختافه

 

1509279

 

کهکشانی ها در این دیدار با تک گل سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی به برتری رسیدند و کارشناس مارکا مدعی شد پنالتی اعلام شده قطعا درست بوده است. همچنین در یک صحنه دیگر کارواخال و اولویرا در محوطه جریمه رئال مادرید درگیر شدند، اما این برخورد پنالتی نبوده است.

 

بیلبائو- رئال مادرید

 

1509275

 

اما این هفته جنجال ها علیه رئال مادرید به اوج رسید. ابتدا با استناد به VAR یک پنالتی روی ماریلو اعلام شد که به دید کارشناس مارکا صحیح بوده است. همچنین آنها معتقدند صحنه برخورد راموس با رائول گارسیا در محوطه جریمه رئال مادرید غیرارادی بوده و با توجه به عدم قصد مدافع رئال مبنی بر خطا کردن، این صحنه پنالتی نبوده است.

 

1509272

 

سویا- بارسلونا

 

1509280

 

در اولین دیدار بعد از آغاز دوباره مسابقات لیونل مسی به شدت عصبانی شد و دلیل این تندی نیز تکل خشن دیگو کارلوس بود. هواداران بارسلونا معتقدند بازیکن سویا به علت این خطای خشن روی مسی مستحق اخراج بوده است.

 

سلتاویگو- بارسلونا

 

1509270

 

در این دیدار بارسا دو امتیاز مهم از دست داد و در دقایق پایانی آسپاس روی یک موقعیت ایستگاهی دروازه این تیم را باز کرد. برخورد رافینیا با جرارد پیکه خطا نبوده و کارشناس مارکا نیز با این نظریه موافق است.

دیدگاه‌ها