کد خبر : 1691179 | 02 تیر 1399 ساعت 18:50 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

ردپای بزرگ وینیسیوس در صدرنشینی های رئال

وینیسیوس بازی به بازی اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند و حالا تبدیل به یک کابوس برای تمام مدافعان لالیگا شده است.

ردپای بزرگ وینیسیوس در صدرنشینی های رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید شب گذشته با پیروزی 1-2 در زمین سوسیداد توانست بالاتر از بارسا در صدر لالیگا قرار بگیرد. در این بازی وینسیوس ستاره جوان برزیلی، نمایش درخشانی داشت و هرچند گل نزد ولی یکی از بهترین بازیکنان میدان بود.

وینیسیوس با وجود اینکه تنها 19 سال دارد، فوتبالیستی با شخصیت نشان داده و در هر بازی استعداد بالای خود را به نمایش گذاشته است. مهمتر از همه اینکه، وینی هر زمان که رئال به او نیاز دارد، خودش را نشان می دهد.

 

 

1484364

 

 

در بازی شب گذشته او کابوس مدافعان سوسیداد در سمت چپ زمین بود. دیه گو یورنته و آندونی گوروسابال در انتهای بازی تا حد مرگ خسته و کم رمق شده بودند و این به دلیل درگیری های مداوم با وینیسیوس و ممانعت از نفوذهای مرگبار ستاره برزیلی بود.

وینی اما در یک صحنه توانست زهر خود را بریزد و پس از نفوذ به محوطه جریمه و زمانی که قصد شوتزنی داشت، با خطای یورنته نقش بر زمین شد تا داور برای رئال پنالتی بگیرد. سرخیو راموس پنالتی را به گل اول رئال تبدیل کرد. کریم بنزما گل بعدی را زد تا در نهایت کهکشانی ها 1-2 پیروز شده و به صدر برسند.

 

 

1504792

 

 

جالب اینکه در دو مورد دیگری که رئال توانسته به صدر لالیگا برسد نیز ردپای وینیسیوس دیده می شود.

هفته ششم رئال با برتری 2-0 بر اوساسونا بود که صدرنشین لالیگا شد. وینیسیوس در آن بازی گل اول را زد و رودریگو گوئس هم گل دوم را تا برتری رئال تثبیت شود و این تیم به صدر صعود کند.

بار دوم هفته 26 و به ال کلاسیکوی اخیر بر می گردد که او مهمترین گلش برای رئال را البته به کمک جرارد پیکه وارد دروازه بارسا کرد. گل او مسیر برای پیروزی 2-0 رئال را هموار کرد و کهکشانی ها را به صدر رساند.

 

دیدگاه‌ها