کد خبر : 1689450 | 24 خرداد 1399 ساعت 20:16 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش دوباره ستاره نروژی؛

نگران نباشید؛ ارلینگ هالند افت نمی کند! (عکس)

ارلینگ هالند، ستاره جوان و نروژی دورتموند موفق شد در دقیقه 95 گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

نگران نباشید؛ ارلینگ هالند افت نمی کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند تا ثانیه های پایانی نتوانست دروازه دوسلدورف را باز کند و حتی در چند صحنه خوش شانس هم بود که گل نخورد، اما در نهایت این ارلینگ هالند بود که فرشته نجات این تیم لقب گرفت و توانست با گلزنی در ثانیه های پایانی، اندک امیدهای این تیم برای قهرمانی را حفظ کند.

 

ارلینگ هالند بعد از سپری کردن دو هفته مصدومیت و دوری از میادین، در دقیقه 61 و به جای اکسل ویتسل وارد میدان شد و در دقیقه 95 و روی ارسال مانوئل آکانجی توانست با یک ضربه سر حساب شده دروازه دوسلدورف را باز کند تا اختلاف دورتموند با یک بازی بیشتر نسبت به بایرن مونیخ با صدر جدول به چهار امتیاز برسد.

 

بایرن مونیخ امشب در دیداری دشواری به مصاف گلادباخ خواهد رفت و نتایج سال های اخیر نشان داده کار شاگردان هانسی فلیک آسان نیست. دورتموند امیدوار است تا بایرن مونیخ در بازی امشب مقابل گلادباخ مغلوب شود و فاصله آنها با صدر جدول چهار امتیاز بماند تا در سه هفته آتی، زنبورها شانسی ولو اندک برای پایان دادن به سلطه بایرن و قهرمانی داشته باشند. این دومین گل ارلینگ هالند بعد از وقفه فوتبال به علت شیوع ویروس کرونا بود. در این مدت برخی مدعی شدند ارلینگ هالند از روزهای اوج فاصله گرفته، اما او امروز یک بار دیگر توانایی های خودش را ثابت کرد.

 

ارلینگ هالند به عنوان یار تعویضی در رقابت های این فصل بوندسلیگا 6 گل به ثمر رسانده است. تنها نیلز پترسون در فصل 2014/15 در تاریخ بوندسلیگا چنین رکوردی به ثبت رسانده بود. ارلینگ هلند از اولین بازی اش برای دورتموند تاکنون 11 گل در بوندس لیگا به ثمر رسانده و هیچ بازیکنی در این دوره بیشتر از او موفق به گلزنی نشده است.

 

1502832

 

1502833

 

1502830

دیدگاه‌ها