کد خبر : 1678760 | 27 فروردين 1399 ساعت 22:22 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین برایتوایت:

ندیده ایم لئو مسی نتواند کاری را انجام دهد

مارتین برایتوایت، مهاجم دانمارکی بارسلونا خودش را سریع ترین بازیکن این تیم معرفی کرد.

ندیده ایم لئو مسی نتواند کاری را انجام دهد

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نقل و انتقالات زمستانی و بعد از مصدومیت لوییس سوارز، نام های مشهوری برای انتقال به بارسلونا مطرح شد که در نهایت مارتین برایتوایت از لگانس به این تیم پیوست. این مهاجم دانمارکی که در همین مدت کوتاه نمایش قابل قبولی در ترکیب بارسا داشته، در لایو اینستاگرام به سوالات کاربران پاسخ داده است.

 

مارتین برایتوایت در پاسخ به این سؤال که آیا تا به حال دیده لیونل مسی نتواند کاری را انجام دهد، پاسخ داد: "اگر هم چنین چیزی وجود داشته باشد، من هنوز ندیده ام."

 

1491093

 

با این حال، مارتین براتیوایت مدعی شد که او سریعترین بازیکن بارسلونا است. اوپاسخ به این سؤال که سریعترین بازیکن بارسا کیست گفت: "شما در حال حاضر دارید با او صحبت می کنید."

 

برایتوایت در ادامه گفت: "رونالدو، مهاجم پیشین تیم ملی برزیل و محمد علی بوکسور بزرگ دو اسطوره من هستند و دوست داشتم مدل موهایم مثل رونالدو در جام جهانی 2002 بود. استادیوم نوکمپ ورزشگاه استادیوم مورد علاقه من است، خاطرات زیادی از بارسلونا دارم، اما من به طور کامل گل آندرس اینیستا برابر چلسی را در سال 2009 به یاد می آورم."

 

مارتین برایتوایت تا به حال 39 بازی برای تیم ملی دانمارک انجام داده است. این مهاجم 28 ساله سه بازیکن محبوب دانمارکی خود را معرفی کرد: "آلن سیمونسن، مایکل لادروپ و پیتر اشمایکل."

دیدگاه‌ها